Radilo se o marketinškim aktivnostima vezanim za brandiranje ili oglašavanje, radilo se o tradicionalnim ili novim medijima, na pitanje koju dodanu ili novu vrijednost njihova tvrtka nudi, osnivačice Nada Finderle i Ozana Jurković jednostavno kažu: "Mi podatke pretvaramo u argumente, a kompanije ih potom pretvaraju u zaradu."
Ozana se po svojim analitičkim sposobnostima ubraja među vodećih osam posto na svjetskom uzorku poslovnih profesionalaca. Na putu u svjetski vrh stekla je povjerenje Unilevera, Gillettea, Krafta i brojnih drugih multinacionalnih i manjih kompanija. Radila je za Henkel, njemački div na području proizvoda široke potrošnje, ACNielsen, vodeću svjetsku kompaniju za istraživanje tržišta, u kojoj je vodila timove u Hrvatskoj i Sloveniji. Prije pokretanja vlastite kompanije savjetovala je jednu od najvećih regionalnih medijskih kuća, Styriju. Praktična, usmjerena na klijente, upravljanju brandovima, oglašavanju i marketingu pristupa moderno.
Nada je uspjesima na brojnim star-up projektima među kojima su: izdanja iz Hubert Burda Media, dnevna novina 24sata, najtiražniji tjednik TV tjedan i agencija specijalizirana za Internet oglašavanje Akternet, u deset godina bavljenja oglašavanjem u medijima, bilo tradicionalnim ili novim, stekla reputaciju ekspertice koja je u stanju prepoznati potrebe klijenta i pomoći mu da dođe do najboljeg rješenja. Nakon što se intenzivnije posvetila internetu, o Nadi je sve rekla struka: "Konačno će se kompanije oglašavati i na webu!". Ona svojim profesionalnim odnosom prema poslu i poslovnim partnerima postavlja nove tržišne standarde i utire put inovativnim poslovnim mogućnostima.
Nada i Ozana ponudile su hrvatskom tržištu jedinstvenu uslugu. Tvrtka Analiza 360, posvećena individualnim potrebama svakog klijenta, pruža objektivan i nepristran pogled na hrvatsko tržište. Njihove analize odgovaraju na pitanja s kojima se klijenti svakodnevno susreću te im pomažu da odlučuju bolje, brže i lakše. Što se promijenilo na medijskoj sceni? Tko su moji potrošači i kakve su njihove medijske navike? Što žele postojeći, a što je bitno potencijalnima? ...samo su neka od pitanja na koja Analiza 360 nudi odgovore.
Najjednostavnije rečeno, koristeći rezultate brojnih istraživanja, kombinirajući ih i analizirajući na jedinstven način, Analiza 360° pretvara mnoštvo ponekad nerazumljivih brojeva u živu i razumljivu sliku hrvatskog tržišta.
Nada i Ozana brojeve pretvaraju u razumljive uvide, na osnovu kojih klijenti mogu marketinške odluke donositi puno brže, pouzdanije i jednostavnije.
Kao što glasi i sam moto: Analiza 360° – jednostavno do odluke!
Više:www.analiza360.hr