Kada se radi o zaradi na idejama s područja visoke tehnologije, žene u SAD-u baš i ne sudjeluju pravedno. Tako bar misle članice washingtonskog National Women´s Buisness Council. Kako bi se takav trend preokrenuo, organiziran je skup pod imenom Springboard 2000., jedina prigoda samo za žene da prodaju ideje mogućim ulagačima.
Na primjer, jedna je od sudionica bila i Tenley Carp. Ona je poslovna žena i uzor američkoga poduzetničkog duha. Njena je ideja vrlo jednostavna; metoda prikazivanja potencijalnih porotnika online. Tako nešto bi američkom pravnom sustavu moglo uštedjeti bogatstvo, a nju učiniti vrlo bogatom ženom, iako tvrdi da to nije njen motiv. ŤZašto to radim? Zato što sam to ja. To je ono što radim. To je ono što želim raditiť, tvrdi Carp.
U ne baš tako dalekoj prošlosti ženama je bilo vrlo teško zaraditi veću količinu novaca. Springboard im pruža priliku za tako nešto pružajući im obuku i mogućnost da neposredno predstave svoje proizvode ulagačima. Lisa Henderson, koja je predstavljala svoje proizvode na prvom Springboardu početkom godine, tvrdi da su ponude počele stizati i prije no što je završila sa predstavljanjem. ŤRanije nisam mogla dospjeti do pozornice, pa ni do hodnika, a danas ulagači dolaze nama sa skoro 8 milijuna dolara ponuda. U 48 sati nakon Springboarda nas je nazvalo 80 ulagačať, kaže Henderson.
Za spomenutoj Tenley Carp je ovaj događaj poput prvog sastanka s momkom. ŤPostoji zanimanje. Dvojica ulagača su se javila. To je kao kad ste mladi, možda na faksu, i dečko obeća da će vas nazvati, a vi se plašite da vas nikada neće nazvati. Nešto poput togať, opisuje Corp svoj osjećaj. To je priča samo jedne osobe, ali jedne koja opisuje Ameriku kao zemlju u kojoj se ideje i ljudi koji stoje iza njih uzimaju vrlo ozbiljno. Još jedan korak u pristupu koji je SAD učinio najmoćnijom svjetskom ekonomskom silom i koji će osigurati da se taj položaj zadrži u budućnosti.