Senior svježeg zraka Alfa Spider, doduše, ne vozi više glavne utrke na roadster sceni no to nipošto ne znači da je izgubio sve svoje atribute. Kao svaka zrelost i ona automobilska ima svoje prednosti, a to su umjerenost i redukcija.
Čim sjednete za volan alfe shvaćate što to znači mir. Kontrolna ploča nije natrpana svakojakim brojačima i svjetlima, a podjednako uspješno su izbjegnuti kako tehno tako i oni nostalgični detalji. Trebamo li spominjati da je glavni dizajner majstor talijanskog dizajna Pininifarina?
Što se tiče zvuka motora i tu je zadržan onaj dobri stari duboki i blagi zvuk. U zavojima i naglim kočenjima vozilo se ponaša podjednako uzorno i stabilno. Jedina zamjerka jest vožnja sa zatvorenim krovom koji je prenizak te zbog toga snosi glavnu krivicu za saunu u autu, suženi pogled i nemogućnost uočavanja mrtvog kuta.
Alfa spider ima dvolitreni motor 16 V, 155 konjskih snaga, a najveća brzina iznosi 225 kilometara na sat. Okretni moment je 187 Njutnmetara, a na 100 kilometara alfa troši 9,2 litara goriva.
Cijena iznosi 54.600 maraka.