Ako ste na Facebooku ili Twitteru skuplje ćete plaćati osiguranje

22.2.2010.
12:51
VOYO logo

Stranice za društveno umrežavanje kao što su Facebook, Twitter, Foursquare i Buzz mogu upozoriti kriminalce kada korisnici nisu kod kuće, upozorio je britanski Confused.com, servis za usporedbu cijena. Foursquare, primjerice pokazuje kada se ljudi nalaze na nekoj određenoj lokaciji i što je je još važnije, pokazuju kada korisnik sigurno nije kod kuće.

Predviđa se da bi novi val korisnika koji su pohrlili na medije za društveno umrežavanje mogao dovesti do velikog rasta premija na osiguranje kuća, piše Telegraph.co.uk.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne bih se iznenadio, kako raste popularnost društvenih medija i kako aplikacije bazirane na lokaciji dolaze do izražaja, da pružatelji usluga osiguranja to uzmu u obzir prilikom određivanja cijena u koje će biti ukalkuliran i rizik svakog pojedinca. Mogli bismo vidjeti rast do 10 posto za ljude koji koriste ove web stranice", rekao je Darren Black, šef osiguranja za domove u Confused.com, a prenosi Telegraph.co.uk.

"Kriminalci postaju sve sofisticiraniji u prikupljanju informacija, koristeći pritom čak i Google Earth te Streetview kako bi svoje provale planirali s vojnom preciznošću. Osiguravatelji su počeli to uzimati u obzir prilikom procjene zahtjeva za osiguranjem i u budućnosti bismo mogli vidjeti pad potraživanja ako se osiguravatelji uvjere da je kupac nemaran."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova tvrtka je stoga uputila slijedeće savjete za korisnike web stranica i servisa za društveno umrežavanje:

1. Na stranicama za društveno umrežavanje nikada nemoje objaviti svoju kućnu adresu ili neke druge osobne informacije kao što je kućni telefonski broj 2. Nemojte na društvenim mrežama pratiti nepoznate ljude i svakako spriječite druge koje ne poznajete da gledaju vaš profil korištenjem naredbe blokiranja profila 3. Isključite servis određivanja lokacije na Twitteru i Facebooku, osim ako apsoultno nije nužno da ga koristite

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo