Stranice za društveno umrežavanje kao što su Facebook, Twitter, Foursquare i Buzz mogu upozoriti kriminalce kada korisnici nisu kod kuće, upozorio je britanski Confused.com, servis za usporedbu cijena. Foursquare, primjerice pokazuje kada se ljudi nalaze na nekoj određenoj lokaciji i što je je još važnije, pokazuju kada korisnik sigurno nije kod kuće.
Predviđa se da bi novi val korisnika koji su pohrlili na medije za društveno umrežavanje mogao dovesti do velikog rasta premija na osiguranje kuća, piše Telegraph.co.uk.
"Ne bih se iznenadio, kako raste popularnost društvenih medija i kako aplikacije bazirane na lokaciji dolaze do izražaja, da pružatelji usluga osiguranja to uzmu u obzir prilikom određivanja cijena u koje će biti ukalkuliran i rizik svakog pojedinca. Mogli bismo vidjeti rast do 10 posto za ljude koji koriste ove web stranice", rekao je Darren Black, šef osiguranja za domove u Confused.com, a prenosi Telegraph.co.uk.
"Kriminalci postaju sve sofisticiraniji u prikupljanju informacija, koristeći pritom čak i Google Earth te Streetview kako bi svoje provale planirali s vojnom preciznošću. Osiguravatelji su počeli to uzimati u obzir prilikom procjene zahtjeva za osiguranjem i u budućnosti bismo mogli vidjeti pad potraživanja ako se osiguravatelji uvjere da je kupac nemaran."
Ova tvrtka je stoga uputila slijedeće savjete za korisnike web stranica i servisa za društveno umrežavanje: