Novi model je dobio ime po Louisu Chironu, Bugattijevom vozaču iz 20-ih i 30-ih godina prošlog stoljeća. U svoje vrijeme, Chiron je bio najbolji vozač utrka na svijetu.
Što se tiče automobila s njegovim imenom, i prije predstavljanja već je zaprimljeno preko 100 narudžbi. Chiron je u posljednjoj fazi testiranja, a nekoliko prototipa je viđeno na ulicama različitih kontinenata. Prototipi su testirani na različitim cestama i u različitim klimatskim uvjetima, a sve je to dio rigoroznog programa testiranja koji zahtijeva ovaj segment. U Bugattiju su dali sve do sebe kako bi Chiron bio bolji od prethodnika.
Tehničke specifikacije još su uvijek tajna. Glasine kažu kako će Chiron imati quad-turbo 8,0-litarski W16 motor koji isporučuje 1500 KS pri 1.500 Nm okretnog momenta.
Automobil će do stotke ubrzavati za 2,3 sekunde, dok će mu od 0 do 300 km/h trebati tek 15 sekundi. Maksimalna brzina će biti 480 km/h.
Chiron će naprijed imati 20-inčne, a nazad 21-inčne naplatke, naprijed će biti diskovi promjera 420, a nazad 400 milimetara. O hlađenju motora će se brinuti čak 15 hladnjaka.
Proizvodnja Veyrona je bila ograničena na 450 automobila, a Chiron će biti proizveden u 500 primjeraka. Što ne uključuje Targa verziju koja bi na tržište mogla stići 2018. godine.