VOLVOV PLAN BLISKE BUDUĆNOSTI: /

Električna vozila će im do 2025. sačinjavati 50% prodaje

Image
Foto: Volvo

Volvo je objavio kako im je u razdoblju od sedam godina imati prodaju u kojoj će električna vozila ima 50% udjela

26.4.2018.
15:15
Volvo
VOYO logo

Ova vijest dolazi kao nastavak objave iz 2017. godine u kojoj je Volvo, prvi u automobilskoj industriji, najavio kako će svi njihovi modeli izdani od 2019. godine biti dostupni kao blagi hibrid, plug-in hibrid ili s baterijom u električnim vozilima.

Strategija kompanije je generirati pola prodaje u električnim vozilima do 2025. što Volvo stavlja na poziciju u Kini gdje se nalazi svjetsko vodeće tržište električnih automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Pekingu izloženi samo plug-in hibridi

Kineska vlada planira da do 2025. godine vozila na nove izvore energije sačinjavaju više od 20% godišnje prodaje automobila na državnoj razini. Prema predviđanjima kineskih vlasti, to će iznositi nešto više od sedam milijuna vozila.

"Prošle godine obvezali smo se na elektrifikaciju kako bismo se pripremili na eru bez motora s unutrašnjim izgaranjem. Danas učvršćujemo i širimo svoju predanost na svjetskom vodećem tržištu električnih automobila. Kineska električna budućnost je ujedno i Volvo električna budućnost," izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik i izvršni direktor Volvo Cars kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Volvo Cars u Kini trenutno proizvodi S90 i S90L T8 Twin Engine. Ovaj tjedan u Kini je započela proizvodnja XC60 T8 Twin Engine što znači da će uskoro sve tri Volvo tvornice u Kini – Luqiao, Chengdu i Daqing – proizvoditi plug-in hibride ili električna vozila s baterijom. Ovaj događaj je ujedno i prvi put da kompanija izlaže samo plug-in hibridna vozila tijekom sajma automobila.

Izložena tri SUV-a

Događaj je jedinstven također zbog toga što Volvo u isto vrijeme na pozornici izlaže svoja tri globalno dostupna SUV modela: XC90, XC60 i novi XC40. U Pekingu se isto tako po prvi puta predstavlja T5 plug-in hibridna verzija novog XC40 modela. Novi XC40 je nedavno okrunjen Europskim automobilom 2018. godine i već broji preko 60,000 narudžbi na globalnoj razini od svog predstavljanja krajem 2017. godine.

Rani uspjeh XC40 modela samo potvrđuje Volvo očekivanja za snažnom potražnjom malih SUV vozila u Kini. Ta očekivanja dodatno su potaknuta prognozama o rastu prodaje u ovom segmentu vozila tijekom idućih pet godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo