Najveći proizvođač automobila u Europi bilježi i dalje znatan rast na svojim najvažnijim tržištima Njemačka, Kina i Brazil.
U studenom je Volkswagen koncern zabilježio na svom najvećem tržištu Kini povećanje isporuka od 72,9 posto na 133.700 (77.300) vozila. Za ukupnu regiju Azija/Pacifik ovo povećanje iznosilo je 68,9 posto sa 146.500 (86.800) isporučenih vozila.
Na njemačkom domaćem tržištu broj isporuka povećao se za 18,6 posto na 102.000 (86.000) osobnih vozila. U ovom rezultatu još je uvijek zamjetan pozitivan učinak u međuvremenu istekle premije za otkup starih vozila.
U Zapadnoj Europi (bez Njemačke) koncern je povećao isporuke za 7,3 posto na 139.000 (129.700) vozila.
U SAD-u, Volkswagen koncern isporučio je 23.200 (21.400; +8,7 posto) jedinica. U Kanadi je prodano 4.300 (3.600) vozila.
U Južnoj Americi kupcima je u studenom isporučeno 64.300 (50.700; +26,7 posto) vozila. I dalje je vrlo pozitivan razvoj na brazilskom tržištu. Ovdje je sama marka Volkswagen prodala 53.800 (39.600; +35,9 posto) jedinica.
Međutim, na mnogim automobilskim tržištima situacija ostaje i dalje napeta. Tom razvoju se Volkswagen uspio samo djelomično othrvati.
Tako su primjerice isporuke koncerna u Središnjoj i Istočnoj Europi pale za 21,4 posto na 31.300 (39.800) jedinica. Takvim brojkama Volkswagen je ipak polučio znatno bolji rezultat u odnosu na ukupno tržište, koje je u studenom zabilježilo pad od 41 posto.
Gotovo sve modelne linije zabilježile su pozitivnu potražnju, osobito Golf i Polo varijante te u Kini prodavani modeli Lavida, Passat Lingyu i New Bora.