S novo dizajniranim prednjim dijelom, Santa Fe je poprimio sportski oblik po uzoru na ix35 i ix55. Novi je i stražnji odbojnik, stražnja svjetla, ispušne cijevi i krovni nosači.
Izmjene su nastale i u interijeru automobila od kojih su najvažniji svakako novi materijali i nove boje, te karbonski umetci u interijeru. Zbog svega toga, prostrani interijer odlikuje visoka razina udobnosti i iznimno bogata oprema Priviledge.
Ipak, najznačajnije promjene su one koje Santa Fe čine učinkovitim u vožnji. Novo razvijeni 2.2 CRDi turbo dizelski motor razvija čak 197 KS, s mjesta do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 190 km/h.
I sve to, uz samo 6,8 litara prosječne potrošnje. Zaslužni tome su i novi ručni i automatski mjenjač, oba sa šest stupnjeva prijenosa. Novi Santa Fe brine i o ekologiji, pa je drastično smanjena i količina Co2 u ispušnim plinovima koja iznosi tek 176 gCo2/km.
Ovako opremljen i motoriziran Santa Fe s naprednim 4X4 pogonom u mogućnosti je pružiti zavidnu razinu udobnosti na putovanjima, ali i pružiti uzbudljivu vožnju po terenima daleko od asfaltiranih cesta.
Ukratko, novi Santa Fe je konstruiran da vozaču i putnicima uvijek pruža najviše, od udobnosti i performansi do sigurnosti.