Rasa na svakom kotaču ima električni motor, koji energiju crpe iz vodikove ćelije preuzete iz viličara, a koja razvija snagu od 8,5 kW, odnosno 11 KS. Za usporedbu, ostali automobili pogonjeni vodikom koriste ćeliju od 85 kW.
Ovaj dvosjed s jednim punjenjem od 1,5 kilograma vodika ima domet od 480 kilometara, a na 100 kilometara troši manje od litre goriva.
Svaki od motora ujedno ima i ulogu generatora, koji prilikom jačeg kočenja mogu preuzeti i do 70 posto kinetičke energije. Pri normalnom kočenju generatori preuzimaju oko 50 posto kinetičke energije.
Zahvaljujući korištenju karbona i aluminija Rasa teži samo 580 kilograma, a cijela platforma se sastoji od samo 18 promjenjivih dijelova. Zbog lake konstrukcije Rasa ubrzava od 0 do 100 km/h za 10 sekundi. Maksimalna brzina je limitirana na 100 km/h, no iz Riversimplea poručuju kako Rasa pri toj brzini može bez problema prijeći velike udaljenosti.
Galerija
Zanimljivo, Rasa ima samo dvije brzine - naprijed i nazad - pa je vrlo jednostavan za upravljanje. U to će se uvjeriti i 20 odabranih kojima će Riversimple krajem godine ponuditi Rasu na testiranje. Nakon testiranja Riversimple planira proizvesti 3500 vozila koja će na tržište doći 2018. godine.
A kada budu dostupni, dvosjedi pogonjeni vodikom neće se kupovati, već iznajmljivati. Cijena iznajmljivanja još nije određena, no u Riversimpleu kažu kako će biti pristupačna, a uključivat će gorivo, osiguranje i troškove održavanja.