"Nakon detaljne analize odlučio sam da će se od 2016. Renault ponovno natjecati u Formuli 1. Posljednji podaci koje smo dobili od glavnih dioničara Formule 1 dali su nam samopouzdanje da se uhvatimo ukoštac s tim izazovom. Naš je cilj pobjeđivati, iako će nam za to možda trebati vremena”, rekao je Carlos Ghosn, predsjednik i glavni direktor Renaulta.
Renault bez prekida u Formuli 1 sudjeluje gotovo 40 godina. Godine 1977. revolucionarizirao je sport uvođenjem turbopunjača, tehnologije koju su uskoro počele primjenjivati sve momčadi. Renault je ukupno sudjelovao u više od 600 utrka, ostvario 168 pobjeda te osvojio 12 konstruktorskih i 11 vozačkih naslova prvaka. Sada će nakon četiri godine stanke ponovo nastupati kao momčad.
Partnerstvo s Lotusom
Formula 1 jedan je od medijski najpraćenijih sportova diljem svijeta. Godišnje privlači više od 450 milijuna televizijskih gledatelja i ima ogroman potencijal za rast zahvaljujući novim tehnologijama, društvenim mrežama, videoigricama, koje tek treba iskoristiti.
Za Renault, Formula 1 je platforma za pokazivanje tehnologije, što omogućuje brži razvoj Renaultovih inovacija i sportskih automobila.
Renault će kao tvornička momčad moći u potpunosti iskoristiti svoje pobjede. Status dobavljača motora imao je smisla, ali imao je i svoja ograničenja. Ostvareni dobitak u imidžu i novcu na investicije uvjetovane novim tehničkim pravilima za motore bio je vrlo malen.
Francuski proizvođač automobila nastavlja s radom na konačnim odredbama ugovora kako bi završili preuzimanje momčadi Lotus F1 Team u najkraćem mogućem roku. Temeljni su ugovori potpisani 3. prosinca 2015. Lotus F1 Team ističe se kao najbolji mogući partner. Renault i Lotus F1 poznaju se već 15 godina i zajedno su osvojili svjetsko prvenstvo u poretku vozača i konstruktora 2005. i 2006. godine.
“Oni kupuju puno bolju ekipu, nego što su je prodali nama. Zbog njih, ljudi svašta pričaju o Geniiju i njegovom načinu vođenja tima, ali ti ljudi su puno uložili u ovaj Lotus. Jedno je sigurno, Renault će imati dobru ekipu”, poručio je Matthew Carter šef Lotusa.