Pogledajte što sve nudi taksi budućnosti

Na sajmu automobila u Hannoveru predstavljena je svjetska premijera vozila Milano Taxi. Riječ je studija o taksiju na elektromotor.

26.4.2010.
1:20
VOYO logo

Zeleno-crni automobil u bojama milanskih taksija jedna je od senzacija sajma u Hannoveru. Volkswagenov Milano Taxi je električno konceptualno vozilo, bez štetnih emisija, namijenjeno za javni lokalni promet.

Karakteristike su mu prtljažni prostor integriran u unutrašnjost vozila, kao i zasloni osjetljiv na dodir za vozača i putnike. Stražnja klupa smještena je na samom kraju vozila, dok jen prtljažni prostor pored vozača, tamo gdje bi inače bio suvozač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored toga, potreba putnika da uvijek gledaju u taksimetar u prednjem dijelu sada je stvar prošlosti. Displej od osam inča postavljen u stražnjem dijelu prikazuje troškove vožnje, ali istodobno nudi mogućnost plaćanja kreditnom karticom preko čitača kartica.

Tijekom vožnje, putnici mogu također pozvati informacije (na raznim jezicima) o "točkama od interesa" (POI) na trasi, navigacijske podatke (ruta pregled, preostala ruta i vrijeme dolaska), vremenske podatke i trenutni datum i vrijeme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim toga, putnici mogu napraviti prilagodbe kontrole klime putem ekrana osjetljivog na dodir. Tu je i panoramski krov, kako bi putnici uživali u gradskoj arhitekturi.

Njegov stil koji nosi sličnosti s legendarnim minibusom Volkswagen Samba i vrlo opipljive, praktične prednosti kompaktnog prostora, mogle bi se vrlo brzo kapitalizirati u visoko napučenim gradovima kao što su Milano, Berlin, New York , Peking, Cape Town, London, Moskva i Tokio.

Iako je unutarnji prostor raskošan (stvar je ipak u njegovoj pametnoj organizaciji), vanjske dimenzije su skromne. On je 1,60 metara visok, 3,73 metara dug - ili točnije kratak, te 1,66 metara širok. Milano Taxi, s najvećom brzinom od 120 km/h, je pogonjen električnim motorom s vršnom snagom od 85 kW (kontinuirana snaga: 50 kW).

Motor se napaja energijom iz litij-ionskih baterija integriranih u podnici. Zahvaljujući njihovom kapacitetu od 45 kWh, i relativno niskom masom vozila (1.500 kg), omogućena je autonomija od 300 km (po NEDC), ovisno o stilu vožnje. Baterije se mogu lako puniti na 80 posto ukupnog kapaciteta u samo jednom satu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored električnog pogona, fiksni sastavni dio Volkswagenove strategije održivosti je i kontinuirana optimizacija energetski učinkovitih vozila niskih emisija s motorom s unutarnjim izgaranjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo