Zeleno-crni automobil u bojama milanskih taksija jedna je od senzacija sajma u Hannoveru. Volkswagenov Milano Taxi je električno konceptualno vozilo, bez štetnih emisija, namijenjeno za javni lokalni promet.
Karakteristike su mu prtljažni prostor integriran u unutrašnjost vozila, kao i zasloni osjetljiv na dodir za vozača i putnike. Stražnja klupa smještena je na samom kraju vozila, dok jen prtljažni prostor pored vozača, tamo gdje bi inače bio suvozač.
Pored toga, potreba putnika da uvijek gledaju u taksimetar u prednjem dijelu sada je stvar prošlosti. Displej od osam inča postavljen u stražnjem dijelu prikazuje troškove vožnje, ali istodobno nudi mogućnost plaćanja kreditnom karticom preko čitača kartica.
Tijekom vožnje, putnici mogu također pozvati informacije (na raznim jezicima) o "točkama od interesa" (POI) na trasi, navigacijske podatke (ruta pregled, preostala ruta i vrijeme dolaska), vremenske podatke i trenutni datum i vrijeme.
Osim toga, putnici mogu napraviti prilagodbe kontrole klime putem ekrana osjetljivog na dodir. Tu je i panoramski krov, kako bi putnici uživali u gradskoj arhitekturi.
Njegov stil koji nosi sličnosti s legendarnim minibusom Volkswagen Samba i vrlo opipljive, praktične prednosti kompaktnog prostora, mogle bi se vrlo brzo kapitalizirati u visoko napučenim gradovima kao što su Milano, Berlin, New York , Peking, Cape Town, London, Moskva i Tokio.
Iako je unutarnji prostor raskošan (stvar je ipak u njegovoj pametnoj organizaciji), vanjske dimenzije su skromne. On je 1,60 metara visok, 3,73 metara dug - ili točnije kratak, te 1,66 metara širok. Milano Taxi, s najvećom brzinom od 120 km/h, je pogonjen električnim motorom s vršnom snagom od 85 kW (kontinuirana snaga: 50 kW).
Motor se napaja energijom iz litij-ionskih baterija integriranih u podnici. Zahvaljujući njihovom kapacitetu od 45 kWh, i relativno niskom masom vozila (1.500 kg), omogućena je autonomija od 300 km (po NEDC), ovisno o stilu vožnje. Baterije se mogu lako puniti na 80 posto ukupnog kapaciteta u samo jednom satu.
Pored električnog pogona, fiksni sastavni dio Volkswagenove strategije održivosti je i kontinuirana optimizacija energetski učinkovitih vozila niskih emisija s motorom s unutarnjim izgaranjem.