Ova tehnologija omogućava prekid rada i trenutačno ponovno pokretanje motora u svim situacijama kad vozilo stoji (crveno svjetlo na semaforu, gust promet...).
Time se za 15 posto smanjuje potrošnju i emisiju CO2 dizelskih HDi motora. Neki Peugeot modeli bit će opremljeni ovom tehnologijom od 2011. godine, a prvi od njih bit će Peugeot 508. Cilj grupacije je prodati milijun vozila opremljenih e-HDi tehnologijom do 2013. godine.
Originalnost sistema e-HDi rezultat je kombinacije više tehnologija. Osnova je motor HDi, jedan od najučinkovitijih na tržištu, zatim je tu Stop&Start s reverzibilnim alternatorom druge generacije, sustav e-booster koji omogućava trenutačno ponovno pokretanje motora, pa slijedi i sustav električnog upravljanja alternatorom koji omogućava prikupljanje energije prilikom usporavanja vozila, a uz sve to uklopljen je i mjenjač optimiziranih stupnjeva prijenosa. Sva vozila opremljena tehnologijom e-HDi bit će opremljena gumama s malim otporom kotrljanja. U Peugeotu predviđaju kako će u skoroj budućnosti čak 30 posto dizelom pokretanih vozila te grupacije bit će opremljeno motorima e-HDi.