Samo 80 primjeraka oko 12 milijuna kuna vrijednog modela Regera proizveo je Koenigsegg, no limitirana serija i astronomska cijena ne znače da švedski proizvođač nije testirao svoj hiperautomobil.
Kako bi proslavio milijun pratitelja na Instagramu Koenigsegg je ondje, uz zahvalu, pokazao svima što je Regera morala proći u svom nastajanju zapisom koji istovremeno tjera suzu na oko i dokazuje čvrstoću konstrukcije ugljičnih vlakana. Da poštede za ovaj bolid nije bilo vidi se i po načinu testnih vožnji preko neravnina na cesti, ali i u iživljavanju zaposlenika koji su čekićem dokazivali čvrstoću na dobro obavljenom poslu.
Šveđani su Regeru predstavili kao tour-de-force tehnologije, a u pitanju je automobil čiji hibridni pogonski sustav kombinira tehnologiju baterijskog pogona prikladniju trkačim no cestovnim automobilima s V8 motorom, kombinacija kojih razvija 1500 konjskih snaga i više od 2000 Nm okretnog momenta. Preciznije iz tri elektromotora izvlači 670 KS, iz 5,0-litrenog V8 biturba 1100 KS koje na stražnju osovinu prebacuje njihovim Direct Drive (KDD) sustavom. Rezultat svega je 2,8 sekundi do stotke, 6,6 sekundi do 200 km/h i manje od 20 sekundi koliko je potrebno Regeri da s mjesta postigne brzinu od 400 km/h.