Obiteljski igrač: Orlando s 'dvostrukim' kokpitom

Novi Chevroletov tržišni adut nazvan je Orlando i predstavlja mješanca crossovera i obiteljskog monovolumena.

7.2.2011.
16:11
VOYO logo

Chevrolet Orlando imali smo priliku upoznati na prezentaciji održanoj u dvorcu Otočec ob Krki, te isprobati na lokalnim cestama Slovenije koje vode kroz lijepo uređena i pitoma mjesta s predivnim krajobrazom. Temeljen je na Chevroletovoj uspješnoj i nagrađivanoj limuzini Cruze a u prodaji će se naći krajem veljače.

Dok će prepoznatljiva vanjština novog Chevrolet Orlanda sasvim sigurno privući puno pažnje, i unutrašnjost donosi puno značajki koje karakteriziraju najnoviji Chevroletovi dizajnerski elementi. Prije svega to je 'dvostruki' kokpit inspiriran modelom Corvette te plavo ambijentalno osvjetljenje središnje konzole. Orlando nudi prepoznatljiv dizajn uz dobro osmišljene funkcionalnosti, pa će pažnju većih obitelji privući 'kazališnim' rasporedom sjedala u tri reda, veličinom prostora za smještaj prtljage i brojnim rješenjima za pohranu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raspored sjedala prozvan je 'kazališnim' jer su usprkos spuštajućoj liniji krova dizajneri uspjeli podići drugi i treći red sjedala kako bi omogućili putnicima u Orlandu još bolju vidljivost kroz vjetrobransko i bočna stakla. Moguće je postaviti sjedala u razne konfiguracije nezavisnim spuštanjem drugog ili trećeg reda sjedala ili oba reda zajedno kako bi se dobio posve ravan utovarni prostor. Drugi red sjedala također ima mogućnost preklapanja lijevog ili desnog vanjskog sjedala pa putnici mogu vrlo lako ulaziti i silaziti s trećeg reda. Kada dođe vrijeme za utovar velikih komada prtljage, Orlandov prtljažnik je sa svojih 1.487 litara uz sklopljena oba reda sjedala jedan od najvećih u klasi jednovolumena (852 litre do donjeg ruba prozora).

Kako je to pravi obiteljski automobil potvrđuje i cijeli niz odjeljaka i pretinaca raznih veličina i oblika te cijeli niz pojedinačnih pretinaca za pohranu u prtljažniku. Međutim možda je najinovativniji prostor za pohranu skriven iza prednje maske audiosustava čime je na dohvat vozačeve i suvozačeve ruke. Ovaj prostor vidljiv je kad se preokrene prednja maska audiosustava i dovoljno je velik za spremanje stvari kao što su MP3 player, sunčane naočale ili novčanik. U taj je prostor ovisno o paketu opreme smješten i USB priključak savršen za punjenje MP3 uređaja ili iPoda tijekom vožnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispod poklopca moći će se birati između tri Chevroletova najnovija motora s ekonomičnom potrošnjom – tu je jedan benzinski i dva dizelska motora. Benzinski motor je 1,8-litarski sa 141 KS i 176 Nm. Maksimalna brzina za ovu verziju je 185 km/h. Emisija štetnih plinova i potrošnja goriva 1,8-litarskog benzinskog motora iznose 172 g/km i 7,3 l/100 km. Dva dizelska motora jednake su zapremine, no drugačije su ugođeni kako bi bili različite snage i voznih karakteristika. Oba motora su 2,0-litarski sa četiri ventila po cilindru i common-rail sustavom. Snažniji od dvaju motora daje 163 KS i 360 Nm okretnog momenta pri 2.000 okretaja u minuti. Preostala verzija daje 130 KS pri i 350 Nm. Orlando s dizelskim motorom snage 130 KS postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h, dok maksimalna brzina snažnije dizelske verzije sa 163 KS iznosi 195 km/h. Oba motora imaju identičnu emisiju i potrošnju goriva od 159 g/km i 6 l/100 km.

Kupci mogu birati između tri paketa opreme: LS, LT i LTZ. Za koji se god model odlučili, zajamčena im je bogata oprema, s elektroničkom kontrolom stabilnosti, šest zračnih jastuka i električno pokretanim vanjskim ogledalima kao standardnim značajkama čak i kod početnog paketa LS. Srednje rangiran paket opreme LT dolazi s dodatnim značajkama kao što su senzori za parkiranje i kontrole audiosustava na upravljaču, dok se veći 17-inčni aluminijski naplatci nude s najjačim paketom opreme LTZ.

Orlandovo podvozje ugođeno je tako da pruži idealan kompromis između udobne vožnje i agilnosti. McPherson opruge korištene za prednji ovjes rabe hidrauličke amortizere koji se inače susreću kod skupljih vozila i nude veću udobnost pri vožnji za putnike te kontroliranu apsorpciju udara pri vožnji na različitim cestovnim površinama.

Cijene su i više nego korektne te će i one zasigurno pomoći dobrim prodajnim brojkama. Za benzinski model s 1.8 motorom (141 KS) i paketom opreme LS koji uključuje: ABS, ESP, 6 zračnih jastuka, klima uređaj, CD-radio MP3, električne podizače prednjih stakala, električno pokretana vanjska ogledala i drugo treba izbrojati 120.500 kuna. Osnovni dizelski model s 2.0 motorom (130 KS) i 6-stupanjskim mjenjačem u prodaji će biti po cijeni od 146.000 kuna uz bogatiji paket opreme LT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo