Više nema skrivanja, Seat je objavio službene fotografije njihovog prvog SUV modela. Seat Ateca je upravo onakva kakvu smo je i najavili, dizajnerski je temeljena na 20V20 konceptnom modelu, dok su motori preuzeti iz Leona.
Na predstavljanju u Barceloni, Ateca je opisana kao "jedan od najinovativnijih SUV modela na tržištu". Seatov SUV s ovim predznakom ulazi u borbu s svojim konkurentima na tržištu - Nissan Qashqai i Kia Sportage. Četvrtina prodanih automobila u Europi prošle godine bili su SUV-ovi. Stoga Seat nije imao izbora, jednostavno su morali kreirati Atecu.
"Zahvaljujući uspjehu Leona, ljudi po prvi put prepoznaju Seat. Nismo to željeli izgubiti, no u isto vrijeme nismo htjeli samo napuhati Leona. Ipak, htjeli smo da Ateca bude prepoznatljiv član iste obitelji", rekao je glavni Seatov dizajner Alejandro Mesonero-Romanos.
Ateca je napravljena na svestranoj MQB platformi, razvijenoj u Volkswagenu, a u ponudi će biti modeli s prednjim i pogonom na sva četiri kotača. Što se tiče motora, budući vlasnici će moći birati između već poznatih benzinaca i dizelaša s turbo punjenjem.
Osnovni model ima 1,0-litarski TSI motor s tri cilindra koji razvija snagu od 113 KS, dok drugi 1,4-litarski TSI benzinac ima 148 KS, kao i sustav deaktivacije cilindara. U dizelskoj verziji su dostupni 1,6-litarski TDI s 113 KS i 2,0-litarski s 148 KS ili 187 KS.
Svi motori su upareni s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, kojeg je uz nadoplatu moguće zamijeniti s 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Pogon na sva četiri kotača dostupan je samo na modelima s dizel motorima.
Galerija
Detaljnije specifikacije bit će objavljenje nakon predstavljanja na sajmu automobila u Genevi. No, već je sada poznato kako Ateca ima prtljažnik kapaciteta 510 litara, što je osjetno više od 430-litarskog prtljažnika kod Qashqaija. Istina, verzija s pogonom na sva četiri kotača će imati 485-litarski spremnik za prtljagu.
Tehnološke novotarije uključuju mogućnost bežičnog punjenja pametnih telefona, podršku za Apple CarPlay i Android Auto, kao i automatsko otvaranje vrata prtljažnika mahanjem noge ispod njega. U paketu dolazi i Traffic Jam Assist tehnologija, koja ubrzava, koči, pa čak i upravlja automobilom u prometnim gužvama i brzinama do 60 km/h.