Na Jarunu održan 'Smart dan'

Na zanimljiv i zabavan način, upravo u duhu marke Smart, na zagrebačkom Jarunu održan je 'Smart dan' na kojem je za posjetitelje svih uzrasta bilo pripremljeno pregršt zabave i nagrada.

22.7.2010.
17:04
VOYO logo

Posjetiteljima, među kojima su bile i mnoge osobe iz javnoga života, automobili Smart predstavljeni su na poseban način. Priređene su nagradne igre poput brzog parkiranja ovog malenog vozila u malom prostoru, ili slaganje ljetne opreme u najkraćem roku, kao i probne vožnje oko 'zagrebačkog mora'. Zabavno je bilo i najmlađima koji su u svom dječjem kutku uživali u oslikavanju vozila na velikim papirima.

Smart je zanimljiv proizvod, posebice u poslovnom smislu, jer je omogućio nov oblik marketinških aktivnosti i izražavanja ideja. Naime, poduzetničke ideje uz logo tvrtke, slikovni, verbalni i drugi načini reklamnih poruka iznimno su atraktivni kada se nalaze na Smartu koji, uvijek u pokretu, privlači pozornost promatrača. Pored toga, Smart je u dizajnerskom i tehnološkom smislu jedan od najzanimljivjih automobila u posljednjih dvadesetak godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Duljina od dva i pol metra čini ga idealnim za vožnju i svako parkirališno mjesto, unutrašnjost za dvoje je udobna i prostrana, a tu su i vrhunske tehnološke i sigurnosne značajke. Ujedno je predstavljena i limitirana edicija Black & White za koju tvrtka Euroline ima vrlo zanimljivu i cijenom prihvatljivu ponudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo