Posjetiteljima, među kojima su bile i mnoge osobe iz javnoga života, automobili Smart predstavljeni su na poseban način. Priređene su nagradne igre poput brzog parkiranja ovog malenog vozila u malom prostoru, ili slaganje ljetne opreme u najkraćem roku, kao i probne vožnje oko 'zagrebačkog mora'. Zabavno je bilo i najmlađima koji su u svom dječjem kutku uživali u oslikavanju vozila na velikim papirima.
Smart je zanimljiv proizvod, posebice u poslovnom smislu, jer je omogućio nov oblik marketinških aktivnosti i izražavanja ideja. Naime, poduzetničke ideje uz logo tvrtke, slikovni, verbalni i drugi načini reklamnih poruka iznimno su atraktivni kada se nalaze na Smartu koji, uvijek u pokretu, privlači pozornost promatrača. Pored toga, Smart je u dizajnerskom i tehnološkom smislu jedan od najzanimljivjih automobila u posljednjih dvadesetak godina.
Duljina od dva i pol metra čini ga idealnim za vožnju i svako parkirališno mjesto, unutrašnjost za dvoje je udobna i prostrana, a tu su i vrhunske tehnološke i sigurnosne značajke. Ujedno je predstavljena i limitirana edicija Black & White za koju tvrtka Euroline ima vrlo zanimljivu i cijenom prihvatljivu ponudu.