Murano je postao dizelaš

Bez dizelskog motora danas je gotovo nemoguće prodati veliki automobil ili SUV.

20.3.2010.
0:16
VOYO logo

Pojava dizelske inačice dolazi u isto vrijeme kad i Juke, četvrti član Nissanove crossover obitelji te ubrzo nakon dolaska obnovljenog Qashqaija.

U Murano je ugrađena poboljšana inačica Nissanova 2,5-litrenog motora s četiri cilindra koji nudi kombinaciju lako dostupnog okretnog momenta, uglađenosti i smanjenja potrošnje i emisija, što je u skladu s europskim tržišnim trendovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije nego što je ugrađen u Murano, motor YD25, poznat nam iz Navare i Pathfindera, je doživio opsežne preinake a razvija 190 KS i 450 Nm okretnog momenta. Promjene na motoru uključuju novi sustav izravnog ubrizgavanja koji odsad radi na 2000 bara umjesto na prijašnjih 1800 bara.

Nova glava cilindra s paralelnim otvorima povećava učinak vrtloženja tijekom izgaranja i bolje ujednačava usis i ispuh, dok novi turbopunjač s promjenjivim nagibom lopatica (VNT) s električnim upravljanjem nudi brži odziv od prijašnjeg hidrauličkog sustava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor također sadrži filtar krutih čestica (DPF), što Muranu omogućava usklađenost s normom za zaštitu okoliša EURO 5. Uz ovaj motor isporučuje se šesterostupanjski automatski mjenjač. Na tržište Nissan Murano

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo