Pojava dizelske inačice dolazi u isto vrijeme kad i Juke, četvrti član Nissanove crossover obitelji te ubrzo nakon dolaska obnovljenog Qashqaija.
U Murano je ugrađena poboljšana inačica Nissanova 2,5-litrenog motora s četiri cilindra koji nudi kombinaciju lako dostupnog okretnog momenta, uglađenosti i smanjenja potrošnje i emisija, što je u skladu s europskim tržišnim trendovima.
Prije nego što je ugrađen u Murano, motor YD25, poznat nam iz Navare i Pathfindera, je doživio opsežne preinake a razvija 190 KS i 450 Nm okretnog momenta. Promjene na motoru uključuju novi sustav izravnog ubrizgavanja koji odsad radi na 2000 bara umjesto na prijašnjih 1800 bara.
Nova glava cilindra s paralelnim otvorima povećava učinak vrtloženja tijekom izgaranja i bolje ujednačava usis i ispuh, dok novi turbopunjač s promjenjivim nagibom lopatica (VNT) s električnim upravljanjem nudi brži odziv od prijašnjeg hidrauličkog sustava.
Motor također sadrži filtar krutih čestica (DPF), što Muranu omogućava usklađenost s normom za zaštitu okoliša EURO 5. Uz ovaj motor isporučuje se šesterostupanjski automatski mjenjač. Na tržište Nissan Murano