TESTIRALI SMO: / MITSUBISHI L200 CLUB CAB Impresivan japanski pickup

Image

Pickup vozila su dugo vremena na hrvatskim prostorima bila neopravdano zanemarena te su ih koristili samo rijetki pojedinci poput građevinara, poljoprivrednika, lovaca...

16.2.2016.
10:57
VOYO logo

Ipak, posljednih se godina i kod nas ta stvar mijenja, a za povećanu popularnost zaslužan je i “Linićev” zakon nakon kojega većina gospodarskih subjekata više nije u mogućnosti otpisivati PDV na kompanijska vozila kao i troškove vezane za njih.

Ipak, pickup vozila se i dalje smatraju gospodarskim vozilima te je prema važećem zakonu korištenje takvih vozila za pravne osobe dopušteno uz odbitak PDV-a u 100-postotnom iznosu. Imajući gore navedeno u vidu, tržište je počelo prepoznavati pickupove kao izrazito korisna multifunkcionalna vozila te se i njihova količina na našim cestama počela povećavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od najboljih predstavnika te klase je upravo Mitshubishi L200 koji nam je na test došao u verziji 2.4 D Club Cab Instyle. Već na prvi pogled je jasno da se radi o izrazito velikom teretno-terenskom automobilu čija dužina iznosi 5,25 metara, a međuosovinski razmak cijelih 3 metra. Da se ujedino radi i o putničkom automobilu nagovještaju lijepi aluminijski naplatci, kromirani ulazni pragovi te niz drugih kromiranih detalja koji daju dašak luksuza te našeg terenca predstavljaju u puno luksuznijem svjetlu.

Image
Foto: Vjekoslav Skledar
Image
Foto: Vjekoslav Skledar

Ulaskom u prostranu kabinu osjećaj luksuza još se više povećava. Električno podesiva (u 6 smjerova) kožna grijana sjedala, kožom obučeni upravljač i ručica mjenjača, pokretanje motora i ulazak u vozilo bez ključa, navigacija sa 7-inčnim ekranom, Bi-xenon svjetla, automatska klima, kamera za vožnju straga, Bluetooth - samo su neki od detalja koji upućuju da se radi o luksuznom automobilu koji je još uz to i terenac. A da se radi o terencu zavidnih off road sposobnosti otkriva i kotačić pored ručne kočnice kojim se odabire vrsta pogona (samo na zadnje kotače, pogon na sve kotače i blokada diferencijala).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iza vozačkog i suvozačkog sjedala nalazi se još jedan red manjih sjedala (ne pretjerano udobnih), a ako imate potrebu za češćim vožnjama putnika na tim mjestima, Mitshubishi ima opciju modela L200 double cab koji ima puno udobnija zadnja sjedala i stražnja vrata za lakši ulaz.

Pozicija za upravljačem je komforna, vozač sjedi visoko kako i priliči ovakvom terencu, a upravljač je malo više ukoso položen nego što smo to navikli kod drugih terenaca, no ništa na što se nećete naviknuti već za par minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon startanja motora i ubacivanja u brzinu postaje jasna originalna svrha ovog terenca. Naime, ručica mjenjača je relativno velika i zahtijeva konkretni pritisak za mijenjanje brzina. Nije to ništa grubo niti teško, ali ima određenu količinu otpora kakva i priliči ozbiljnom terencu. Snažni turbo dizelaš s po 4 ventila po cilindru razvija respektabilnih 181 KS uz 430 Nm okretnog momenta, što je više nego dovoljno da osigura ugodnu vožnju u svim režimima rada.

Galerija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

MULTIFUNKCIONALNI TERENAC: Evo kako izgleda nova generacija Mitsubishi L200 pick upa

Motor je ponešto bučniji u radu, ali bez problema pokreće ovaj 1825 kg težak automobil te se na testu pokazao i izrazito štedljivim (9,2 l/100 km grad i 8,1 l/100 km prosjek testa). U vožnji se svakako osjeti veličina i težina Mitshubishija, ali pregledna vozačka pozicija, kvalitetna motorizacija i jako dobre kočnice pokazali su se kao savršena kombinacija za ovaj automobil.

Na otvorenoj cesti smo bez problema održavali prosjeke dopuštene zakonom, a deklarirana maksimalna brzina od 179 km/h samo kazuje da snage u tom vozilu uvijek ima na raspolaganju. Kada se siđe s asfaltiranih cesta i gradske gužve, ovaj Mitshubishi nastavlja kao da se ništa nije dogodilo. Nizbrdice, blatnjavi tereni, nagibi, sve se prelazi iznenađujuće lako tek uz adekvatno uključen pogon na sve kotače uz povremeno blokiranje diferencijala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon završene off road avanture, kratki posjet miniwashu i naš terenac opet odiše luksuzom te bez ikakvog srama stupa na otvorene prometnice i užurbanu gradsku vrevu. U gradu naravno ima nekih problema s parkiranjem ponajviše zbog velike dužine ali svaki veliki automobil zahtijeva više mjesta za parkiranje pa tako ni ovaj nije iznimka. Ono što ovaj automobil čini iznimkom je veliki prtljažni prostor dimenzija 1850 mm dužine, a 1470 mm širine uz maksimalnu nosivost od čak 1025 kg. Uz opciju otvorenog ili zatvorenog tovarnog prostora ovo postaje ozbiljno teretno vozilo sa svim potrebama koje iz toga proizlaze.

L200 je idealan pickup za tvrtke koji imaju potrebu prijevoza većih tereta, uz ozbiljni offroad potencijal, a s druge strane je i izrazito dopadljivo vozilo koje ćete koristiti u ostalim svakodnevnim aktivnostima uz popratnu veliku dozu pogleda jer ovako veliki automobil nigdje ne prolazi nezamijećen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako tome pridodate već prije spomenuti 100-postotni odbitak PDV-a, nisku potrošnju te nadasve poznatu japansku kvalitetu, vrlo lako ćete doći do računice koja će vam ovaj Mitshubishi pokazati kao logičnu kupnju, što on doista i jeste.

Mitshubishi L200 2.4 D Club Cab Instyle

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vrsta motora: Turbo diesel Obujam motora: 2442 ccm Broj cilindara: 4 Snaga u KS: 181 KS pri 3500 o/min Snaga u kWh: 133 kWh pri 3500 o/min Okretni moment: 430 Nm pri 2500 o/min Mjenjač: 6 stupnjeva Pogon: četiri kotača Maksimalna brzina: 179 km/h Potrošnja (kombinirano): 6,40 l/100 km Potrošnja (tijekom testa): 8,10 l/100 km CO2 emisija: 169 g/km Duljina: 5275 mm Širina: 1815 mm Visina: 1655 mm Međuosovinski razmak: 3000 mm Masa vozila: 1825 kg Gume: 245/65 R17 Cijena: 249.900 kn

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo