Smanjena masa posebno se ističe kod Speedstera, koji nema vjetrobransko staklo usmjerivač zraka. Upotrebom karbona masa je smanjena na 943 kilograma, što je osjetno manje od originalne Miate, koja teži 1057 kilograma. Osim toga, Speedster je 30mm niži uz podesivi ovjes. Ispod haube se nalazi 2.0 SkyActiv-G DOHC 16-ventilski četverocilindarski motor. Novi koncept dobio je nove 16-inčne custom naplatke.
Spyder model dijeli jednaki motor te iste Brembo kočnice kao i Speedster. Ovaj Mazdin model je nešto teži, 1043 kilograma, uz lagane 17-colne custom naplatke. Eksterijer su nazvali Mercury Silver, dok su ugljična vlakna korištena kod izrade aero kita. Interijer se odlikuje ručno rađenim kožnim elementima.
Cilj Mazdinog predstavljanja na SEMA (Specialty Equipment Market Association) sajmu u Las Vegasu bio je naglasiti laganu konstrukciju originalne Miate. I u tome su uspjeli. Serijsku proizvodnju ovih automobila ne treba očekivati, SEMA je uglavnom mjesto za izlaganje konceptnih modela, a manje za modele koji će se uskoro naći na cestama.