Europski obožavatelji Camara moći će svoj omiljeni automobil kupiti u odabranim Chevroletovim zastupstvima od rujna iduće godine.
Camaro je postao vodeći u SAD-u po prodaji u svome segmentu originalnim kupe-modelom predstavljenim u proljeće 2009. Pravo kupnje jedne od prvih novih kabriolet izvedbi nedavno je prodano na dražbi Barrett-Jackson za 205.000 dolara, čiji je prihod u potpunosti išao u dobrotvorne svrhe. Posebno izdanje kabriolet Camara nazvano 2011. Neiman Marcus Edition, točnije 100 ekskluzivnih automobila s posebno dizajniranim detaljima i cijenom od 75.000 dolara rasprodano je u samo tri minute.
Camaro je dizajniran i konstruiran kako bi se prilagodio kabriolet izvedbi, što znači da će kupci uživati u zabavi vožnje sa spuštenim krovom uz voznu dinamiku specifičnu za kupe izvedbe. Četiri strateška ojačanja poboljšala su i dosad vrlo čvrstu strukturu karoserije.
Najbolji primjer čvrstoće Camara kabrioleta vidi se u postavkama njegovog ovjesa - točnije u nedostatku razlika između kupea i kabriolet izvedbe u tom pogledu. Dodatna sigurnosna ojačanja strukture dizajnirana su tako da smanje buku i vibracije i istovremeno eliminiraju bilo kakvu trešnju upravljača i dijela karoserije neposredno ispod vjetrobranskog stakla. Posebna ojačanja uključuju hidroformiranu cijev u A-nosačima, unutrašnje držače u donjem dijelu vjetrobrana, čvršći stupac za montažu šarki te ojačanja unutar određenih dijelova karoserije.
Na samom početku dizajneri i inženjeri nastojali su izbjeći uobičajenu strukturu kabriolet krova s rebrima, i u tome su uspjeli: koristili su zglobove od slitine umjesto aluminija te su produžili krov i ispod središnje horizontalne linije uz promjenu šavova na samom krovu. Sve je ovo rezultiralo krovom koji izgleda glatko, napeto i pomno izrađeno, te zadržava elegantnu zaobljenu liniju karakterističnu za kupe.
Električni krov spušta se za približno 20 sekundi. Izrađen je u suradnji s istim proizvođačem koji je radio krov za kabriolet izvedbu Corvette, pa i funkcionira na sličan način. To znači da se jednostavno sklapa u obliku slova 'Z' te se zatvara jednom praktičnom ručicom smještenom u središtu utora za vjetrobransko staklo. Kada je ručica u položaju 'otvoreno', jednostavnim pritiskom na gumb spuštaju se prozori i aktivira krov.
Krov je načinjen od debelog i robusnog platna presvučenog akustički zaštitnim materijalom koji kada je krov podignut pruža vrlo tihu vožnju, nalik na kupe. Sastavni dio krova je i stakleno stražnje vjetrobransko staklo s odmagljivačem.