Osim što su povećali snagu, inžinjeri iz Ingolstadta smanjili su težinu vozila, i to za otprilike 100 kilograma. Tako Audi R8 GT postiže ubrzanje od nula do 100 km/h za 3,6 sekundi, a ostvaruje maksimalnu brzinu od 320 km/h.
Na vanjštini su napravljene brojne preinake koje su mu dodatno istaknule izgled. Mnoge od njih su dovele i do smanjenja težine i poboljšanja aerodinamičnosti. R8 GT proizvodi više potisne sile pri brzoj vožnji od proizvodnog modela, a bez povećanja vrijednosti otpora zraka ili prednjeg presjeka.
Audi nudi model R8 GT u četiri boje karoserije: Samoa narančasta metalik, Suzuka siva metalik, ledeno siva metalik i Phantom crna perla.
Promijenjeni V10, na kojem su poklopci glave motora obojani u crveno, osigurava modelu Audi R8 GT performanse koje oduzimaju dah.
Osim što do 'stotke' dođe za svega 3,6 sekundi, za sprint od nula do 200 km/h treba mu svega 10,8 sekundi.
Krivulja zakretnog momenta dolazi na vrhunac na 540 Nm pri 6.500 o/min, 10 Nm više od proizvodne verzije. Spomenimo i kako V10 ima specifičnu izlaznu snagu od 79,2 kW (107,6 KS) po svakoj litri zapremnine. Omjer snage i težine je 3,70 kilograma po kW ili 2,72 kilograma za svaki KS.
Promjenama brzina na modelu R8 GT upravlja R tronic, sekvencijalni ručni mjenjač.
Audi u osnovnoj opremi ugrađuje ventilirajuće, keramičke kočione diskove od karbonskih vlakana, a kroz dodatnu opremu dostupne su i brojne ekskluzivne funkcije i dodaci.