Peugeot najnovijim modelom 508 potvrđuje svoju prisutnost i svoje ambicije u svom povijesnom segmentu, segmentu velikih cestovnih limuzina. Svaki od modela familije 40X i 50X znao je obilježiti svoje vrijeme, još od njegovog dalekog rođaka Peugeota 504, koji se proizvodio od 1968. do 1982. godine.
Tako 508 predstavlja modernu ponudu, okrenutu budućnosti, koja želi udovoljiti željama klijentele koja je jako evoluirala, dinamične, odgovorne i sve zahtjevnije. Na tržištu će zamijeniti čak dva modela, 607 koji je u proizvodnji od 2000., te 407 koji je na tržištu od 2004. godine.
Serijska verzija izravno je nastala iz u konačnici neznatno izmijenjenog koncepta 5 by Peugeot predstavljenog zimus na salonu automobila u Ženevi. Peugeot 508 objedinjava očekivanja i emocije prije svega tehnologijama nove generacije, e-HDi i HYbrid4.
Posebno treba istaknuti i njegovu rafiniranu statusnu i dinamičnu pojavu. Elegantni, uravnoteženi i svevremenski vanjski dizajn otkriva evoluciju stilskih kodova francuske marke prvi put viđenih na konceptnom automobilu SR1.
Emocije budi i plemenitom i tehnološki naprednom unutrašnjošću sa završnom obradom na nivou visoke game. Odlikuje je iznimna prostranost i vrlo izdašan prtljažnik, što je spoj karakteristika koje obećavaju ugodnost boravka u putničkoj kabini na vrlo visokom nivou. Ništa manje nije važna motorizacija, kao i efikasnost i briga za okoliš, bazirana na optimalnoj kombinaciji mase i aerodinamike.
Što se tiče mehanike, 508 će (kako kažu u službenoj obavijesti) biti opremljen odlično pozicioniranim motorima u svojim kategorijama, u smislu performansi, reaktivnosti ali i potrošnje i emisije CO2. Ova gama, koja će se sastojati od najnovijih tehnologija, sadržavat će i novi sistem e-HDi (Stop&Start nove generacije koji objedinjava užitak u vožnji i ekonomičnost).
Ona će nekoliko mjeseci kasnije sadržavati i tehnologiju HYbrid4, potencijala 147 kW (200 ks), pogon na sva četiri kotača i emisiju od samo 99 g/km CO2 u električnom načinu rada. Pored toga, suvereno držanje ceste trebalo bi ponuditi spoj udobnosti i performansi na visokoj razini.
Obje karoserijske izvedbe, limuzina (dužine 4,79 m) i SW (4,81 m) po prvi put bit će predstavljene javnosti početkom listopada na pariškom Mondialu, a komercijalizacija će biti početkom 2011.
S ovim modelom Peugeot nastavlja svoju ofenzivu na međunarodnim tržištima. Peugeot 508 za europsko tržište će se proizvoditi na platformi 3 grupacije PSA u pogonu Rennes-La-Janais u Francuskoj, a od 2011. će se proizvoditi i u Wuhanu, u Kini, gdje marka ima velike ambicije, s automobilom posebno adaptiranim za to vodeće svjetsko tržište.