Novi lav spreman za svjetsku ofenzivu
Nasljednih megapopularnog Peugeota 407 uvodi novi izričaj u segment velikih cestovnih limuzina.
Peugeot najnovijim modelom 508 potvrđuje svoju prisutnost i svoje ambicije u svom povijesnom segmentu, segmentu velikih cestovnih limuzina. Svaki od modela familije 40X i 50X znao je obilježiti svoje vrijeme, još od njegovog
Tako 508 predstavlja modernu ponudu, okrenutu budućnosti, koja želi udovoljiti željama klijentele koja je jako evoluirala, dinamične, odgovorne i sve zahtjevnije. Na tržištu će zamijeniti čak dva modela, 607 koji je u proizvodnji od 2000., te 407 koji je na tržištu od 2004. godine.
Serijska verzija izravno je nastala iz u konačnici neznatno izmijenjenog koncepta 5 by Peugeot predstavljenog zimus na salonu automobila u Ženevi. Peugeot 508 objedinjava očekivanja i emocije prije svega tehnologijama nove generacije, e-HDi i HYbrid4.
Posebno treba istaknuti i njegovu rafiniranu statusnu i dinamičnu pojavu. Elegantni, uravnoteženi i svevremenski vanjski dizajn otkriva evoluciju stilskih kodova francuske marke prvi put viđenih na konceptnom automobilu SR1.
Emocije budi i plemenitom i tehnološki naprednom unutrašnjošću sa završnom obradom na nivou visoke game. Odlikuje je iznimna prostranost i vrlo izdašan prtljažnik, što je spoj karakteristika koje obećavaju ugodnost boravka u putničkoj kabini na vrlo visokom nivou. Ništa manje nije važna motorizacija, kao i efikasnost i briga za okoliš, bazirana na optimalnoj kombinaciji mase i aerodinamike.
Što se tiče mehanike, 508 će (kako kažu u službenoj obavijesti) biti opremljen odlično pozicioniranim motorima u svojim kategorijama, u smislu performansi, reaktivnosti ali i potrošnje i emisije CO2. Ova gama, koja će se sastojati od najnovijih tehnologija, sadržavat će i novi sistem e-HDi (Stop&Start nove generacije koji objedinjava užitak u vožnji i ekonomičnost).
Ona će nekoliko mjeseci kasnije sadržavati i tehnologiju HYbrid4, potencijala 147 kW (200 ks), pogon na sva četiri kotača i emisiju od samo 99 g/km CO2 u električnom načinu rada. Pored toga, suvereno držanje ceste trebalo bi ponuditi spoj udobnosti i performansi na visokoj razini.
Obje karoserijske izvedbe, limuzina (dužine 4,79 m) i SW (4,81 m) po prvi put bit će predstavljene javnosti početkom listopada na pariškom
S ovim modelom Peugeot nastavlja svoju ofenzivu na međunarodnim tržištima. Peugeot 508 za europsko tržište će se proizvoditi na platformi 3 grupacije PSA u pogonu Rennes-La-Janais u Francuskoj, a od 2011. će se proizvoditi i u Wuhanu, u Kini, gdje marka ima velike ambicije, s automobilom posebno adaptiranim za to vodeće svjetsko tržište.
403 Forbidden