U namjeri da se pozabavi problemom starenja radne snage i fizičkom cijenom mnogih godina provedenih na pokretnoj traci, Ford je okupio tim liječnika radne medicine, stručnjaka u proizvodnji, sindikalne grupe i predstavnike radnika s invaliditetom kako bi poboljšali ergonomiju, sigurnost i učinkovitost na pokretnoj traci.
To je dovelo do stvaranja 'Sretnog sjedala' – genijalnog rješenja u obliku ljuljajuće stolice postavljene na ovjes u obliku šipke. Sjedalo radnicima omogućava da udobno sjede dok rade na pokretnoj traci. Također im omogućava da 'kliznu' u automobil dok pričvršćuju, primjerice, kutije s papučicama umjesto da se saginju. Prvo 'Sretno sjedalo' postavljeno je na radnom mjestu za instaliranje ožičja krovnih antena u Genku u Belgiji 1998.godine, a u Köln je stiglo 2002. Danas se 'Sretna sjedala' koriste u Valenciji u Španjolskoj te Saarlouisu u Njemačkoj.
"Zove se Sretno sjedalo s razlogom – olakšava teške poslove radnicima u našoj tvornici. Radovi koji se prije zahtijevali nespretne poze tijekom dužeg razdoblja sad se mogu izvesti u sjedećem položaju s odgovarajućom podrškom za leđa", rekao je rekao je Eilis Carey, viši ergonomist pri Ford of Europe.
'Sretno sjedalo' radnicima s više iskustva omogućava da ostanu uključeni u postojećim radnim skupinama, a da zdravlje i učinkovitost ostanu na istoj razini.
"Ergonomija na radnom mjestu je poboljšana, a neugodnost i umor su smanjeni čime je i smanjena mogućnost ozljeda ili bolesti, izostanaka. Istovremeno je povećana kvaliteta rada", rekao je Carey.
Korištenje 'Sretnog sjedala' vrlo jednostavno i ne zahtijeva mnogo fizičkog napora -dDjelatnici je samo gurnu naprijed ili natrag, a stolica se ljulja u i izvan kabine. Leđima je ugodno, a radnici mogu ostati dulje zaposleni na radost Forda – idealno do dobi za odlazak u penziju, dob koju su mnoge europske vlade nedavno povisile.