Ime GTC4Lusso ustvar je spoj više prošlih modela kao što je 330GTC, 330GT četverosjed i Berlinetta Lusso, dok broj četiri predstavlja broj mjesta u kabini.
Nova zvijezda u ergeli "propetih konjića" nudi više snage od svog prethodnika, bolju tehnologiju i po prvi put u automobilu s pogonom na sva četiri kotača sustav upravljanja stražnjim kotačima.
Osim toga, iz Ferrarija poručuju kako je uz upravljanje preko zadnje osovine GTC4Lusso dobio i Slip Side Control sustav uparen s elektroničkim diferencijalom i prilagodljivim ovjesom. Talijanski proizvođač automobila tvrdi kako je ovim potezom "značajno poboljšana upravljivost automobila i prijanjanje na podlogu u uvjetima koji su daleko od idealnih".
Ferrari će na predstojećem sajmu automobila u Genevi predstaviti nasljednika FF-a modela - GTC4Lusso.
Što se tiče dizajna, nasljednik FF-a je dobio novi branik, otvore za hlađenje, krovni spojler, stražnja svjetla i stražnji difuzor. Time su značajno poboljšane aerodinamičke osobine ovog sportskog četverosjeda.
Unutrašnjost automobila osvježena je posljednjom generacijom Ferrarijevog infotainment sustava kojim se upravlja putem 10,25-inčnog ekrana. GTC4Lusso ima i nešto manji upravljač od prethodnika, na kojima su i neke nove tipke, poput jedinstvenog Manettino sklopa, pomoću kojeg se lakoćom prebacuje iz jednog u drugi režim rada automobila.
Galerija
Dugi poklopac motora krije najveću novost. Naime, ispod njega se nalazi poboljšani motor preuzet iz FF-a. Ovaj atmosferski 6,2-litarski V12 benzinac je nekad razvijao snagu od 660 KS uz 486 kW i maksimalni okretni moment od 683 Nm. U novoj verziji ovaj motor razvija snagu od 507 kW, odnosno 689 KS i najveći okretni moment od 697 Nm.
Dodatna snaga i okretni moment su omogućili smanjenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h za 0,3 sekunde na svega 3,4 s, dok najveća brzina i dalje iznosi 335 km/h.