Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
FERRARI GTC4LUSSO: /

Nasljednik FF-a predstavlja "potpuno novi svijet"

Potpuno novi svijet. Tim riječima je Ferrari opisao novu generaciju FF modela, predstavljenog prije pet godina.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Ime GTC4Lusso ustvar je spoj više prošlih modela kao što je 330GTC, 330GT četverosjed i Berlinetta Lusso, dok broj četiri predstavlja broj mjesta u kabini.

Nova zvijezda u ergeli "propetih konjića" nudi više snage od svog prethodnika, bolju tehnologiju i po prvi put u automobilu s pogonom na sva četiri kotača sustav upravljanja stražnjim kotačima.

Osim toga, iz Ferrarija poručuju kako je uz upravljanje preko zadnje osovine GTC4Lusso dobio i Slip Side Control sustav uparen s elektroničkim diferencijalom i prilagodljivim ovjesom. Talijanski proizvođač automobila tvrdi kako je ovim potezom "značajno poboljšana upravljivost automobila i prijanjanje na podlogu u uvjetima koji su daleko od idealnih".

Što se tiče dizajna, nasljednik FF-a je dobio novi branik, otvore za hlađenje, krovni spojler, stražnja svjetla i stražnji difuzor. Time su značajno poboljšane aerodinamičke osobine ovog sportskog četverosjeda.

Unutrašnjost automobila osvježena je posljednjom generacijom Ferrarijevog infotainment sustava kojim se upravlja putem 10,25-inčnog ekrana. GTC4Lusso ima i nešto manji upravljač od prethodnika, na kojima su i neke nove tipke, poput jedinstvenog Manettino sklopa, pomoću kojeg se lakoćom prebacuje iz jednog u drugi režim rada automobila.

Galerija

Dugi poklopac motora krije najveću novost. Naime, ispod njega se nalazi poboljšani motor preuzet iz FF-a. Ovaj atmosferski 6,2-litarski V12 benzinac je nekad razvijao snagu od 660 KS uz 486 kW i maksimalni okretni moment od 683 Nm. U novoj verziji ovaj motor razvija snagu od 507 kW, odnosno 689 KS i najveći okretni moment od 697 Nm.

Dodatna snaga i okretni moment su omogućili smanjenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h za 0,3 sekunde na svega 3,4 s, dok najveća brzina i dalje iznosi 335 km/h.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike