Prošlog je tjedna pred više od 300 novinara i 700 predstavnika ovlaštene mreže u Pekingu predstavljen Peugeot 408. Posebno je prilagođen kineskom tržištu, dok su dizajn osmislili timovi iz Kine i Europe.
Sudeći po nazivu, neki bi mogli vjerovati kako je Peugeot 408 zapravo nasljednik trenutnog modela 407, što nije. Namijenjen je samo azijskom tržištu.
Aktualnu Peugeotovu limuzinu srednje klase zamijenit će model 508 koji će ujedno u zasluženu mirovinu poslati i već ostarjelu, ali i dalje vrhunsku, limuzinu 607.
Francuski proizvođač automobila je objavio vrlo malo tehničkih detalja o Peugeotu 408. Automobil s četvero vrata je elegantna limuzina bazirana na uspješnom kompaktu 308, duga 468 cm, što je svega tri centimetra kraće od modela 407, koji je nominalno u većoj klasi. Podaci o dostupnim motorima i mjenjačima također nisu još objavljeni, kao ni cijene.
Kinesko tržište svake godine bilježi nevjerojatan rast, pa tako i u prošloj recesijskoj, te je time slastan zalogaj proizvođačima automobila koji su tamo u pravilu prisutni na principu joint venturea s nekim od domaćih proizvođača. Peugeot i Citroen to rade s Dong Fengom.
Unatoč tome što je prisutan na kineskom tržištu tek pet godina, Peugeot je tamo u 2009. prodao više od 410.000 jedinica. To je povećanje prodaje od 44 posto u odnosu na godinu ranije.
Novi Peugeot 408 Dong Feng bi trebao omogućiti 'lavljoj marki' povećanje prodaje preko 30 posto u 2010., u usporedbi s 2009, i na taj način porasti dvostruko od prognoze prognoze za to tržište.
Automobil s velikim prtljažnikom je zajednički projektiran i razvijen od Peugeot dizajnerskih odjela u Europi i Kini i zadovoljava tri cilja: utjelovljuje suvremenost marke, jamči maksimalnu sigurnost i pruža ponudu unutarnjeg prostora koja je bez premca u klasi.
Peugeot 408 slijedi tradicionalnu filozofiju imenovanja automobila s lavom na nosu. Broj 4 se odnosi na veličinu automobila (4.68 metara) i njegovo pozicioniranje u srednjoj klasi. Nula u sredini znači da pripada Peugeotu, a 8 je oznaka generacije.
Automobil se proizvodi u tvornici u kineskoj provinciji Wuhan Hubei provinciji u Kini s ciljem prodaje od 100 tisuća jedinica godišnje.