U prva četiri mjeseca ove godine prodana su 14.233 nova vozila u Hrvatskoj, što je 451 vozilo ili 3 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, pokazuju podaci istraživanja agencije Promocije Plus.
Najviše novih vozila prodao je Volkswagen (1424) te su ostvarili 10-postotni udio na hrvatskom tržištu. Nakon Volkswagena je Kia, koja je u prva četiri mjeseca prodala 1351 vozilo, ostvarivši 9.5 posto udjela. Treća je Škoda s prodanih 1302 vozila i udjelom od 9.15 posto.
Prema podacima, najprodavaniji model ove godine je Škoda Octavia s prodanim 481 komadom, slijedi Dacia Duster s prodanim 471 primjerkom i Opel Mokka s 413 primjeraka.
Prodaja porasla u travnju
U travnju se bilježi rast prodaje od 15 posto u odnosu na ožujak, a tijekom proteklog mjeseca u Hrvatskoj je prodano 4470 novih vozila. Najprodavanija marka je bila Kia s 513 prodanih vozila, čime je ostvarila udio na tržištu od 11.5 posto. Slijede Volkswagen s 506 prodanih vozila (udio 11.32%) te Opel s 387 prodanih vozila (udio 8.7 %).
Najprodavaniji model u travnju bila je Dacia Duster koje je prodano 181 komad, potom Opel Mokka 175 te Kia Stonic, 158. Od premium marki najveći napredak ima Audi koji je u travnju prodao 221 automobil, što ga čini 9. najprodavanijom markom ukupno. U travnju je prodano i 110 BMW-a te 98 Mercedesa. Put do kupaca našlo je i 15 Porschea, dva Bentleyja i jedan Lamborghini.
Najviše se i dalje prodaju benzinci, potom slijede hibridi, kojih je prodano 3217 ili 22.6% od ukupnog broja, a tek potom dizelaši s 2570 primjeraka ili 18.1%.