Koncept bi trebao izaći u novom A330neo mlažnjaku, čiji se ulazak u službu očekuje 2017. godine.
Putnička je kabina projektirana oko komfora, ambijentalnosti, usluge i dizajna, kaže Airbus. Posuđuje neke elemente koji se već koriste na A350 XWB, ima široka sjedala (46 centimetara), veliki prostor za prtljagu iznad sjedala, prostranije kupaone s antibakterijskim površinama, slobodni prostor ispod sjedala, te LED ambijentalno svjetlo.
Sa strane, površina oko prozora je ukošena kako bi stvorila iluziju većeg prostora.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e95f5e5a-92a6-11eb-9a1e-0242ac12000f/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Osvjetljenje, koje se već može naći i na A350 XWB, projektirano da pomogne u ublažavanju jet-laga tako što kruži kroz razne nijanse svjetla, što pomaže pri prilagođavanju unutrašnjeg sata organizma.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/e938f3c8-92a6-11eb-81a8-0242ac12000f/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Za posadu, prostor za odmor imati će novu podstavu i matarijale za madrace, kao i poboljšano osvjetljenje i grijanje. Prebacivanjem prostora za odmor u niži kat, Airbus tvrdi kako će A330neo omogućiti aviokompanijama uvođenje dodatnih sjedala za putnike.
Poput kabine u većem A380, i ona u A330neo bit će jedna od najtiših, tvrdi ova tvrtka.