Za 2015. redizajniran je model MKZ koji ispod poklopca motora nudi benzince 2.0 EcoBost sa 240 konjskih snaga iz Focusa RS, 3.7 V6 sa 300 konjskih snaga te hibridni 2.0 sa ukupno 188 konja. Tu je i Push-button Shift funkcija sekvencijalnog mjenjača. Umjesto tipki parametara rada mjenjača smještenih između dva sjedala iste se nalaze na središnjem grebenu, piše vidiauto.com.
Novo za 2015. je takozvani Lincoln Drive Control sustav koji se sastoji od CCD-a (continously controlled damping), promjenjivog rada upravljača te aktivne kontrole buke. CCD sustav konstanto u svakoj milisekundi nadzire stanje na cesti te podešava hod ovjesa i amortizera ovisno o dobivenim parametrima. Postoje opcije Sport, Normal i Comfort, a svaki mod rada neprimjetno korigira tvrdoću amortizera. Upravljač je opremljen letvom promjenjivog hoda. Pri malim brzinama otpor na upravljaču je manji, a odaziv je konstantan bez praznog hoda. Pri visokim brzinama se upravljač ukrućuje i postaje direktniji.
Sustav aktivne kontrole buke bez obzira bio hi-fi sustav uključen ili ne svu neželjenu buku koja dopire izvana djelomično anulira puštajući na hi-fi sustavu uhu ugodne frekvencije koje anuliraju vanjske decibele. Novi MKZ stvarno predstavlja skup gotovo svih mogućih tehnoloških rješenja te svakako spada među najsofisticiranije limuzine.
Zanimljivo je kako prvi podaci o prodaji govori kako se sve više kupaca okreće slabijem 2.0 EcoBoost turbaku. Ovo „slabijem“ treba shvatiti uvjetno jer je 380 Nm najvećeg okretnog momenta dovoljno da 1800 kilograma tešku limuzinu do 100-ke potjera u sportskih 8 sekundi.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/Drive-Control-dobrodosli-u-buducnost