Slično načinu na koji rade druga sučelja računalo-mozak (brain computer interface, BCI), vozač mora nositi poseban uređaj na glavi koji hvata moždane signale koji upravljaju autom.
Znanstvenici u Sveučilištu Nankai iz grada Tianjina koristili su 16 elektroencefalogram (EEG) senzora kako bi uhvatili signale vozačevog mozga. Zatim su stvorili računalni sustav koji izabire relevantne signale i prevodi ih u zapovijedi za upravljanje autom, poput vozi naprijed ili koči.
Autori, pod vodstvom profesora Duan Fenga, tvrde kako se tehnologija za sada može koristiti kako bi auto vozio naprijed, natrag, kočio, zaključao i otključao vrata. Iako se bez sumnje radi o impresivnoj tehnologiji, ovo ipak nije prvi put da je tako nešto napravljeno.
Godine 2011, znanstvenici iz istraživačkog tima AutoNOMOS, iz Grupe za umjetnu inteligenciju, sa Freie Universitaeta (Slobodnog sveučilišta), demonstrirali su sličnu tehnologiju u modificiranom Volkswagen Passatu.
Poput vozača automobila projektiranog u Sveučilištu Nankai, i vozač volkswagena morao je nositi poseban uređaj na glavi koji je prevodio signale mozga.
A nedavno je i McLaren osmislio koncept trkaćeg automobila za Formulu jedan po imenu MP4-X za koji kažu kako bi s vremenom mogao ukomponirati tehnologiju sučelja mozak-računalo, kako bi ga vozač mogao voziti pomoću posebne kacige.
Znanstvenici eksperimentiraju i s novim načinima korištenja BCI tehnologije kako bi pomogli hendikepiranim ljudima.