Iz Volkswagena su u nedjelju objavili da su informirali vlasti o 'nepravilnostima' koje su otkrivene prilikom pregleda novog sofwarea koji bilježi podatke o emisiji štetnih plinova iz dizelskih motora.
Iz VW-a tvrde kako se nepravilnosti otkrivene kod dizelskih vozila s 1,2 litrenim motorom u modelu EA 189. Tvrtka je odustala od pokušaja da ažurira software zahvaćenih dizelskih vozila kao zaštitnu mjeru.
Iz državnog tijela nadležnog za promet potvrdili su da su upoznati s problemom.
Vršit će se dodatna testiranja
Predstavnici VW-a naglašavaju da su već dogovorili sastanke s predstavnicima vlasti početkom siječnja kako bi izvršili dodatna testiranja i analizirali problem.
Proizvođač automobila iz Wolfsburga u 2015. je priznao da je manipulirao softwareom koji prikuplja podatke o emisiji štetnih plinova u milijunima dizelskih vozila.
Emitirali 40 puta više dušikovih oksida
Američka agencija za zaštitu okoliša utvrdila je tada da je Volkswagen namjerno programirao software za TDI dizelske motore da aktiviraju kontrolu emisije štetnih plinova samo tijekom testiranja emisija što je dovodilo do toga da su emisije dušikovih oksida zadovoljavali američke standarde tijekom testiranja, ali su emitirali do 40 puta više dušikovih oksida pri stvarnoj vožnji.
Njemačka vlada i automobilska industrija usredotočeni su na ažuriranje softvera kao glavno rješenje za smanjenje emisije štetnih plinova.