Naslijedio ga je 1,9 milijuna funti (13,3 milijuna kuna) vrijedan Chirion, koji doduše zadržava osnovne proporcijije Veyrona, ali je ipak u svakome smislu potpuno nov i kreiran da u potpunosti iskoristi zakone fizike.
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale – Posljednji Veyron
Chirom nije hibrid već, za razliku od svojih najbližih konkurenata, koristi isključivo fosilna goriva.
"Da smo krenuli s hibridom morali bi povećati težinu. Uz to, jako bi se smanjio prostor za prtljagu jer ovaj auto jednostavno nema više mjesta za ugradnju dodatnih stvari, tako da bi se i stil morao promijeniti", objašnjava glavni i izvršni direktor Bugattija, Wolfgang Durheimer.
"Dramatično ćemo povisiti ljestvicu po pitanju brzine, dramatično ćemo povećati snagu motora za 25 posto, aerodinamika je bolja, držanje na cesti je bolje. Ne treba nam hibrid", ističe.
Motor je razvijen na temelju veyronovog 8.0 litarskog kvad-turbo W16 s 1.500 konjskih snaga, mjenjač je ojačana verzija veyronovog dvostrukog kvačila sa sedam brzina, a baš poput Veyrona pokreće sva četiri kotača.
Ranije spekulacije o performansama ipak su bile pretjerane, pa tako Chirom od 0 do 100 km/h stiže za 'čak' 2,5 sekundi, dok mu treba 6,5 sekundi kako bi dosegao brzinu od 200 km/h. Do 300 km/h pak ubrzava za 13,6 sekundi. Maksimalna brzina mu je isto nešto niža od ranije predviđene, 420, a ne 470 km/h.
Chiron je od Veyrona duži 82 mm, širi 40 mm te dobrih 53 mm viši. Uz to je i 155 kg teži, tako da masa praznog vozila iznosi 1.995 kg.
Svi ovi podaci odnose se na predprodukcijsku verziju tako da je moguće da će se kod serijskih modela neki brojevi malo razlikovati.
U autu koji je u inžinjerskom smislu doveden gotovo do savršenstva, tehnologija ima prednost pred stilom, što Achim Anscheidt, bugattijev direktor dizajna, otvoreno priznaje. "Sa svake strane auta, tehnološka nužda za dinamičnijim performansama postavlja stilističku strategiju za ovaj auto."
Transformacije je možda malo pre konzervativna u odnosu na prijašnji model, ali Bugatti preferira zadržati stare mušterije nego tražiti nove. "Jesam li ja ovdje da promjenim sve i da promjenim našu mušteriju?" pita se Anscheidt. "Ne, ja sam ovdje kako bi naša baza kupaca nastavila slijediti nas u slijedeću generaciju."
Proizvodit će se u francuskoj tvornici Molsheim, a ukupni će biti proizvedeno 500 primjeraka. Bugatti tvrdi kako već sada ima 150 narudžbi.