Usporedi li se sa prethodnikom onda govorimo o do 200 kilograma lakšem modelu koji kombinirajući svoju masu sa nešto spuštenijim mjestima poboljšava vozačku dinamiku, a koji će na tržište stići i sa stotinjak litara prtljažnog prostora više (520 litara koji može narasti do maksimalnih 1640 l) u tijelu dugom 4986 mm i visokom 1483 mm čiji međuosovinski razmak iznosi 2829 milimetara.
Malen porast u dimenzijama prilično bi se trebao odraziti na komfor putnika, pa tako proizvođač iz Rüsselsheima tvrdi da je prostora oko glave 31 mm više, da je oko ramena on narastao za 25, a oko kukova za 27 milimetara, a sve je dodatno naglašeno (opcionalnim) panoramskim krovom dimenzija 1400x860 mm.
Galerija
Sigurnosna oprema očekivano je bogata (Head-up-Display, 360° kamera, sustav zadržavanja u voznoj traci, automatsko kočenje u slučaju opasnosti...), a isto vrijedi i za niz dodataka koji olakšavaju svakodnevicu korištenja vozila (grijana stakla, upravljač, sjedala, a premijerno i rubna u drugom redu koji se djeli u omjeru 40:20:40, otvaranje/zatvaranje prtljažnika pokretom noge, IntelliLink kompatibilan sustavima Apple CarPlay i Android Auto,...).
Osim podatka da će u ponudi biti nekoliko turbo-benzinaca i dizelaša, od kojih će oni s pogonom na sva četiri biti upareni sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačima, o motorizaciji još nema riječi, pa se proizvođač hvali poboljšanjima u rasvjeti. Insignia Sports Tourer profitirat će tako od nove generacije IntelliLux LED® matrix svjetla koja će biti preciznija i brža u svojoj automatskoj reakciji, a koja, koriste li se duga svjetla, obasjavaju i do 400 metara udaljenosti.
Svjetsku premijeru Opel Insignia Sports Tourer imat će sljedećeg mjeseca na salonu automobila u Ženevi.