Ispod poklopca motora krije se 4,0-litreni V8 motor iz Panamere Turbo (550 KS) koji u kombinaciji s električnim motorom (136 KS) razvija 680 konjskih snaga. Uz 850 Nm najvećeg okretnog momenta, Panamera Turbo S E-Hybrid do 100 km/h ubrzava za svega 3,4 sekunde na svom putu do maksimalne brzine koja iznosi 310 km/h. Mjenjač je 8-stupanjski automatski s dvije spojke, a pogon na sva četiri kotača.
Prosječna potrošnja goriva navedena je sa skromnih 2,9 litara na 100 kilometara, a korištenjem samo električnog motora ovaj automobil može prevaliti put dug 50 kilometara. Električni motor snagom opskrbljuje litij-ionska baterija kapaciteta 14,1 kWh za čije je punjenje potrebno šest sati što je, pak, korištenjem opcionalnog on-board punjača čija snaga iznosi 7,2 kW moguće skratiti na manje od dva i pol sata.
Galerija
Vrh ponude druge Panamerine generacije, koja će premijeru imati na salonu automobila u Ženevi drugog tjedna ožujka, na europskom tržištu u prodaju kreće u srpnju ove godine i to odmah u dvije karoserijske izvedbe. Osim standardne moći se kupiti i Executive verzija čiji je međuosovinski razmak produljen za 150 milimetara.
Definirana je i cijena za njemačko tržište, a ona početna za već u osnovnom modelu bogato opremljen Turbo S E-Hybrid iznosi 185,736 eura. Executive verzija skuplja je i kreće od 199,183 eura.