Za razliku od svojih prethodnica, koje nisu pružale mjesta kompromisima po pitanju vozačkog užitka, peta generacija se odmetnula u drugom smjeru nudeći prostor novim tehnologijama, koje ga stavljaju u drugi plan, piše autoholik.net..
Proizvođač iz Zuffenhausena tako je odustao od Metzgerovog motora trkaćih gena, kao i robusnog šesterostupanjskog ručnog mjenjača, čiju dužnost sada vrši sofisticirani sedmerostupanjski PDK s dvije spojke, te hidrauličnog servo uređaja.
Kao prvi serijski Porsche u povijesti, novi 911 GT3 dolazi opremljen i sustavom aktivnog upravljanja stražnjim kotačima, koji ih zakreće ovisno o brzini ne bi li na taj način poboljšao njegovu stabilnost u zavojima. Sustav je operativan do 50 km/h.
Automobil pokreće dorađeni 3,8-litreni 6-cilindarski bokser motor iz Carrere S, koji sada razvija 475 KS pri 8250 o/min i 440 Nm okretnog momenta pri 6250 o/min, te se vrti sve do nevjerojatnih 9000 o/min.
Novi Porsche 911 GT3 teži 1.430 kilograma, a do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi, do 200 km/h za 12 sekundi, uz najveću brzinu od 315 km/h. Dodajmo ovome da famozni Nürburgring Nordschleife obilazi za manje od 7 minuta i 30 sekundi.
Prosječna potrošnja se kreće oko 12,4 l/100 km, uz emisiju CO2 od 289 grama po prijeđenom kilometru, što treba uzeti s rezervom.
Automobil stiže na njemačko tržište u kolovozu ove godine, uz početnu cijenu od 137.303 eura, uključujući porez.