Veća, prostranija i s novim pogonskim agregatima stigla je u Amsterdam na svjetsku premijeru nova A-klasa Mercedes-Benza. Ono što bi trebalo postati mjerilo u kompaktnoj klasi krcato je najnaprednijom sigurnosnom opremom, ima mogućnost poluautonomne vožnje, ali i sasvim novi multimedijski sustav MBUX koji ima mogućnost individualizacije i prilagođavanja korisniku a zahvaljujući umjetnoj inteligeniji i mogućnost učenja.
Četvrta generacija A-klase može se naručiti od ožujka, a na tržište stiže u proljetnim mjesecima ove godine.
Definicija modernog luksuza
"Riječ je o automobilu koji donosi promjene u Mercedes-Benzu. On je najbolji primjer načina na koji smo uspjeli pomladiti brand i koji u potpunosti utjelovljuje našu definiciju modernog luksuza. U ovom segmentu ne postoji automobil s kojim bi se mogao mjeriti", poruka je iz redova proizvođača.
Galerija
Temelji se ona na unaprijeđenju A-klase na svim poljima u odnosu na prethodnika od kojeg je dinamičnija i privlačnija, a kojem je upravo MBUX (Mercedes-Benz User Experience) značajan adut kojeg proizvođač rado izdvaja u opisu onoga što ovo vozilo nudi.
Stvaranje emocionalne veze
Čistih sportskih linija karoserije sa svjetlima koja očito postaju stilski potpis, četvrta generacija A-klase dolazi i s 30 milimetara većim međuosovinskim razmakom od čega profitiraju svi u unutrašnjosti automobila u kojem sada ima više mjesta u predjelima glave, laktova i koljena, ali i u samom prtljažniku koji je povećan za 29 litara na 370 litara zapremnine. Proširen je, osim ponude prostora, ionako bogati popis opreme u standarnom i opcijskim paketima, smanjena razina buke i vibracija, poboljšana preglednost i aerodinamičnost, pa sve uz dodatak MBUX-a ovaj paket čini agilnijim, sigurnijim, lakše upravljivim i svakako vrlo privlačnim.
Galerija
Uz atraktivnu karoseriju i već ranije predstavljene redizajnirane razigrane, a opet ozbiljne moderno uređene unutrašnjosti u kojoj se posebno ističu instrumentna ploča i središnji zaslon (u tri inačice: dva 7-inčna zaslona, jedan 7-inčni i jedan 10,25-inčni te dva 10,25-inčna) i MBUX, dojam je da proizvođaču uistinu neće biti teško ostvariti najavljeno - emocionalnu vezu između vozača, putnika i vozila.
A ono će u prodaju s tri vrste motorizacije:
- A 200 - (120 kW/163 KS, 250 Nm) uparen sa novim 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (potrošnja goriva u mješovitoj vožnji 5,1 l/100 km, emisija CO2: 120 g/km) ili 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (potrošnja goriva u mješovitoj vožnji 5,6 l/100 km, emisija CO2: 133 g/km)
- A 250 - (165 kW/224 KS, 350 Nm) uparen sa novim 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (potrošnja goriva u mješovitoj vožnji 6,0 l/100 km, emisija CO2: 141 g/km)
- A 180 d - (85 kW/116 KS, 260 Nm) uparen sa novim 7G-DCT mjenjačem sa dvije spojke (potrošnja goriva u mješovitoj vožnji 4,1 l/100 km, emisija CO2: 108 g/km)