Chevrolet je na domaćem, detroitskom autosalonu i službeno predstavio novu, sedmu generaciju američke automobilske ikone, piše autoholik.net.
Nova Corvetta bolja je od svih dosadašnjih, a o tome koliko, zapravo, odskače od prethodnika dovoljno govori podatak da nosi slavnu oznaku Stingray, kojom su se do sada obilježavali samo potpuno obnovljeni modeli.
U 60-godišnjoj povijesti ove kultne jurilice, tu su privilegiju uživale samo dvije generacije, druga (1963. - 1967.) i treća (1968. - 1982.), te jedan trkaći automobil (1959.) s kojim je sve i započelo.
Nova Vetta se bazira na novorazvijenoj aluminijskoj strukturi koja je 57 posto čvršća i 45 kilograma lakša od aktualne, dok su pri izradi karoserije korištena i ugljična vlakna. Od njih su primjerice napravljeni poklopac motora i krov.
Motivacija automobila povjerena je 6,2-litrenom V8 benzincu koji razvija 450 KS i maksimalnih 610 Nm okretnog momenta, te ih prenosi na stražnje kotače putem 7-brzinskog ručnog mjenjača (opcionalno 6-brzinski automatski mjenjač).
Prvi put u povijesti motor Vette dolazi opremljen tehnologijom izravnog ubrizgavanja goriva, varijabilnog razvoda ventila i deaktivacije cilindara, te slovi kao najsnažniji, a unatoč tome i najekonomičniji do sada.
Ako je vjerovati tvorničkim podacima, nova Corvetta u kombiniranom ciklusu troši svega 9 l/100 km. Složit ćete se, nije loše za 'mrcinu' koja s mjesta do stotke ubrzava za samo četiri sekunde.
Nova Chevroletova Corvetta Stingray na američko tržište stiže u trećem kvartalu ove godine, no nije poznato uz koju početnu cijenu.
Više:autoholik.net