Tri automobila koja su poslužila u tu svrhu već su odradila stotine sati vožnje uobičajenim prometnicama diljem Europe. U prometu se snalaze korištenjem šest različitih senzora, preciznije, ultrazvučnim i laserskim, kojima su pri vožnji pomagale digitalne kamere, radari na svakoj od četiri završne točke vozila, trifokalna kamera i prednji radari dugog dometa, a sve sa ciljem skeniranja okruženja automobila.
Na cesti do 2020. godine
"Cilj našeg projekta autonomnih vozila jest omogućiti korisnicima vožnju u kojoj ne moraju koristiti oči i ruke, pa je vozačima omogućeno raditi druge stvari umjesto voziti", objasnio je menadžer projekta inovacije autonomne vožnje Eric Debernard.
"Kratkoročno, Renault će u ponudu staviti vozila koja će samostalno voziti na autoputevima u uvjetima opterećenog prometa. U dogledno će vrijeme ta vozila u autonomnom načinu vožnje moći razvijati veće brzine i samostalno mijenjati trake", tvrdi narator u priloženom video-zapisu.
U međuvremenu, iz Renaulta su najavili da bi do 2020. godine mogli u svojoj ponudi imati vozila s opcijom autonomne vožnje. Želja im je postati prvi proizvođač koji će ponuditi takvu mogućnost nizanja kilometara i to u cjenovno prihvatljivim automobilima.