Ovaj koncept hibdida iz Audija upućuje na dizajnerski jezik koji će odrediti budućnost Q modela. Primjerak izložen u Parizu dug je 4,21 m, širok 1,88 m, a visok 1,51 m, dok međuosovinski razmak iznosi 2,56 m.
Ključne karakteristike dizajna uključuju korištenje platforme Multimaterial Space Frame koja se sastoji od tri materijala - aluminija te nekih "egzotičnih" materijala poput polimera ojačanog ugljučnim vlaknima (CFTP) i polimera ojačanog staklenim vlaknima (GFRP).
S takvim materijalima od kojih je napravljeno ovo vozilo, Audi otvara posve nove perspektive u smislu težine vozila, troškova proizvodnje i korištenja energije tijekom njegova životnog vijeka.
Zbog aluminija i ovih kompozitnih materijala riječ je o "ultra" lakom Audiju jer i pored velikih litij-ionskih baterija vozilo teži oko 1.390 kg.
Krov na ovom automobilu je pomičan, pa se na taj način automobil lako pretvara u kabriolet. Hibridni plug-in pogon sastoji se od trocilindarskog 1.5 litarskog TFSI agregata i dva elektromotora. Ukupno razvija 177 KS, a maksimalna brzina mu je 182 km/h. Od 0-100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi (9,8 sekundi u samo električnom modu).
Kada se automobil vozi pri brzini od 0 do 55 km/h, pogoni ga isključivo drugi električni motor koji napaja 17,4 kWh litij-ionska baterija. To je dovoljno za operativni raspon automobila u radijusu od 85 kilometara u električnom modu.
U ozbiljnijem modu rada, odnosno od 55 km/h uključuje se i TFSI pa automobil može razviti brzinu do 129 km/h. Iznad 129 km/h trocilindarski motor postaje glavni pogonski agregat, međutim prvi električni motior i dalje je tu ako mu je potrebna podrška.