Andre Schlosser, 46-godisnji stolar iz Nienborstela u saveznoj zemlji Schleswig-Holstein na sjeveru Njemacke, potrosio je 4000 sati na izradu drvenog motocikla.
"Ponekad sam bio u garazi do glezanja u piljevini", rekao je.
Njegova drvena Yamaha FZR 600R Aral Cup sad je gotova, a svaki njezin dio izraden je rucno.
Na ideju je dosao nakon svade sa zenom.
"Zelio sam postaviti moj motocikl u dnevni boravak kad sam ga prestao voziti", pojasnio je, ali supruga nije htjela ni cuti.
Naposlijetku, drvena kopija bila je kompromisno rjesenje, iako supruga vjerojatno nije mogla ni sanjati da ce njezin muz zaista ostvariti svoj naum.
Uslijedili su sati, dani i godine u garazi, a brojni dijelovi koji nisu ispali kako treba zavrsili su u kaminu.
"Mnoge sam dijelove izradio dva ili cak tri puta", priznao je Schlosser.
Najtezim za izrazu pokazao se lanac, koji se sastoji od 430 dijelova.
"Velicinu sam odmjerio otprilike, a onda sam radio odoka", priznaje graditelj drvenog motocikla.
Dok original tezi dobrih 160 kilograma, kopija izradena najvecim dijelom od smreke i bukve teska je nekih 100 kilograma.
Schlosser je tijekom izrade potrosio 10 busilica, a sto je vise radio sve je vecu pozornost posvecivao detaljima.
Primjerice, unutar modela nalaze se drvene svjecice, iako ih se ne moze vidjeti izvana.
I na kraju, kopija vjerojatno uopce nece zavrsiti u dnevnom boravku, kako je bilo predvideno.
"Zelim da ga vide ljudi", kaze Schlosser, koji razmislja o mogucnosti da njegov rad bude izlozen u muzeju.