Bešćutan potez na Facebooku šokirao navijače diljem svijeta

Nevjerojatno, ali istinito. DHL, jedna od vodećih svjetskih logističkih kompanija pokušala je iskoristiti tragediju pilota Formule 1 Julesa Bianchija za vlastitu korist.

7.10.2014.
9:01
VOYO logo

Nesretni Francuz nalazi se u odjelu intenzivne njege s teškim ozlijedama glava, a dok je situacija s njegovim životom bila kritična, te se tijekom operacije borilo za njegov život, DHL je preko društvene mreže Facebook pokušao dobiti dodatne 'lajkove'.

"Teška nesreća u Japanu. Jules Bianchi se bori za život. Ako ćete kliknuti 'Like', poslat ćete Julesu svoje želje za brzim oporavkom", napisali su 'genijalci' iz DHL-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, brojni ljubitelji Formule 1 su ih ekspresno 'razapeli', a oni su se brže-bolje ispričali.

"Nismo željeli promovirati našu stranicu ili fotografiju, niti je naš cilj bila promocija DHL-a, već podrška Julesu Bianchiju. Kada se priča izvadi iz konteksta, može se interpretirati kao cinična ili neprikladna, ali to nije bila naša namjera", stoji između ostalog u objavi DHL-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo