Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Tko bi rekao

Postoji razlog zašto nam se često nakon ručka spava na poslu, a postoji i nekoliko rješenja za to

Ako imaš normalno radno vrijeme u uredu i ako jedeš u uredu, ova situacija ti se vjerojatno događa vrlo često

Potpuno je normalno da imaš ovaj problem, a tvrtka GetVoIP otkrila je i zašto se to događa te kako se možeš razbuditi. Samo pročitaj i idući puta ćeš nakon ručka prštati od energije. Tvrtka je na svojem blogu objasnila kako ukoliko propustiš doručak ili pak imaš manji doručak, nakon ručka će te uhvatiti umor. Pogotovo, ako se radi o ručku bogatom ugljikohidratima. Ipak, kod nekih ljudi se ne radi o vrsti ručka, već o samoj biologiji.

Trikovi za povećanje energije

Svačije tijelo ima svoj sat i većinom se u isto vrijeme svaki dan ponaša na isti način. Također, postoji pojam kronotip koji označava koji si tip osobe, odnosno u koje si doba dana najbudnija i najaktivnija. Neki ljudi tako imaju određeni kronotip zbog kojeg nikad ne osjećaju umor nakon ručka, ali ostatak nas se osjeća umorno u periodu od 14:00 do 16:00 sati.

Profesor koji proučava snove David Dinges kaže kako oko 15 do 20 posto ljudi moraju odmoriti popodne kako bi mogli normalno funkcionirati. Dodao je i kako odmor u vidu šetnje ili opuštanja na nekoliko minuta može pospješiti samo obavljanje posla. Predlaže i drijemanje, ali s obzirom da za mnoge to nije opcija na radnom mjestu, GetVoIP predlaže neke trikove kako povećati razinu energije nakon ručka.

Tri glavna savjeta tako su: Jesti dobro, spavati dovoljno i vježbati. Isto tako predlažu i da nekako poboljšaš cirkulaciju. Ustani, prošeći, izađi malo na zrak, ako možeš otiđi na kratku kavu ili zeleni čaj. Čak će i čaša vode biti od pomoći. Imaj kod sebe i neke zdrave grickalice ili čokoladice koje će ti sigurno podići raspoloženje. Napravi nešto od ovoga ili sve, samo probaj ne zaspati na poslu jer to i nije neka dobra opcija, zar ne? 😄

Izvor: Hello Giggles

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr