Brojni glumci diljem svijeta odlučili su unovčiti svoj talent -
tako se, u parovima, prerušavaju u Djede i Bake Mraz koji se ove
godine čuju s djecom preko popularne aplikacije Zoom, umjesto da
djecu "posjete" u njihovim domovima. Virtualni pozivi
poznatog para Sjevernog pola zabavljaju obitelji
personalizacijom i intimnošću, usprkos nekim tehničkim
poteškoćama. Svako se dijete na taj način osjeća posebno, bar na
nekoliko minuta. To je također način da Djed
Božićnjak i dalje zaradi plaću.
"Očekujemo da ćemo ove sezone utrostručiti ili učetverostručiti
prihod", rekao je jedan od mnogobrojnih Djeda Mrazova za
CNN. "Počeli smo tako da smo mislili kako
nećemo preživjeti ovu godinu, a sada zarađujemo više nego što smo
uopće mogli zamisliti. Videopozivi po nama nisu skupi, traju
nekoliko minuta, uvesele djecu i nas, a pritom nam omoguće i
egzistenciju u ova teška vremena", rekao je. Počeli su s radom
već i prije njihovog Dana zahvalnosti. "Roditelji su
očajni u ova vremena, traže nekako način da zabave svoju
djecu", tvrdi.
Inače je ovaj Djedica zajedno sa svojom partnericom glumicom uvijek zabavljao klince u shopping centrima u istoj ulozi. Kaže da radi dnevno preko Zooma sada do šest sati dnevno. Za pet minuta razgovora cijena je 49 američkih dolara, a za deset je 69 američkih dolara. Odnosno, cijena razgovora je od 300 do 500-ak kuna.
Kaže, nije to "samo tako". Oni rade različite scenografije kako bi djeca imala što veći i bolji doživljaj da im se stvarno javlja netko sa Sjevernog pola. Tu je i kostimografija - "pravi", uvjerljivi kostim, zajedno s bradom i ostalim dodacima, može koštati i do nekoliko tisuća kuna. "Bitno je da se djetetu oči zasjaje kad nas vidi u ova grozna vremena", kaže ovaj Djed.