tko je sve pogođen / Twitter je upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez dopuštenja?

Image
Foto: Shutterstock

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen

7.8.2019.
11:27
Shutterstock
VOYO logo

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama. 

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnički podaci su snažan alat tvrtkama koji se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod. 

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili", objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo