tko je sve pogođen /

Twitter je upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez dopuštenja?

Image
Foto: Shutterstock

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen

7.8.2019.
11:27
Shutterstock
VOYO logo

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama. 

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnički podaci su snažan alat tvrtkama koji se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod. 

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili", objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike