novi vizualni identitet / Svjetski uspjeh zadarskog dizajnera: zajedno s kolegom postao autor nove tipografije pariškog Louvrea!

Image
Foto: SDDS

Njihov originalni dizajn slova pobijedio je krajem siječnja na velikom natječaju u konkurenciji najboljih francuskih dizajnerskih studija

20.3.2016.
20:34
SDDS
VOYO logo

Pariški Muzej Louvre početkom svibnja će promijeniti svoj 23 godine stari vizualni identitet. Uz redizajnirani identitet, najpoznatija kulturna institucija na svijetu će dobiti i novu primarnu tipografiju, 'Louvre Sans' i 'Louvre Serif', piše Zadarski.hr.

Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

(Foto: Sandro Dujmenović)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

(Foto: Sandro Dujmenović)

Ta vijest za Hrvatsku možda ne bi bila toliko važna da autori nove tipografije pariškog muzeja nisu mladi hrvatski dizajneri Sandro Dujmenović (28) i Marko Hrastovec (26).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Okvir tipografije je nastao davno prije natječaja kao skica, koja je s vremenom bila usavršavana i držana u ladici dobar niz godina

Njihov originalni dizajn slova pobijedio je krajem siječnja na velikom natječaju u konkurenciji najboljih francuskih dizajnerskih studija. Nova pisma Louvre će eksluzivno koristiti pet godina, a nakon toga postoji mogućnost i trajnog otkupa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

(Foto: Sandro Dujmenović)

Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

(Foto: Sandro Dujmenović)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Suradnja je krenula preko natječaja kojeg je Louvre organizirao krajem 2015. godine. Nakon 23 godine otkad je Pierre Bernard predložio novi logotip i identitet, muzej je odlučio osvježiti ga. Na tom pozivnom natječaju za novi vizualni identitet na kojem su sudjelovali najbolji francuski dizajneri, studiji i agencije, među kojima i agencija Dream On, koja je stupila samnom u kontakt nakon što je prošla određene faze natječaja. Do mene su došli nakon što su na internetu vidjeli moj portfolio i reference", otkrio je Sandro Dujmenović za Zadarski.hr.

"Okvir tipografije je nastao davno prije natječaja kao skica, koja je s vremenom bila usavršavana i držana u ladici dobar niz godina. Iz onoga što danas nazivamo Louvre Sans, paralelno kroz godine usavršavanja u slobodno vrijeme su nastali i Louvre Semi i Louvre Serif. Ideja je bila dizajnirati neutralnu, primjenjivu i luksuznu display tipografiju (display je tip “ukrasne” tipografije koja se koristi u hijerarhijskim razinama teksta poput naslova, podnaslova i sl.) koja bi mogla jednog dana naći svoj dom u najvećim svjetskim modnim, kulturnim i inim brandovima i domenama", dodao je Dujmenović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

Image
Foto: Sandro Dujmenović

Tipografija za muzej Louvre Sandro Dujmenović

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo