premaštovita kampanja? / Sirova i realna reklama: modeli se doslovno morali seksati tijekom snimanja

Image
Foto: Instagram

Eckhaus je kampanjom linije za proljeće/ljeto 2017. svoje modele pripremio da će se tijekom snimanja zaista seksati, a ono malo odjeće koju imaju na sebi je iz njihove linije.

22.4.2017.
13:49
Instagram
VOYO logo

Modni brend iz američkog Los Angelesa odlučio je napraviti korak unaprijed u reklamiranju svojih 'krpica'.

Pošto je odavno jasno kako seks zaista sve prodaje, oni su to shvatili i doslovno. Pristojne fotografije polunagih i provokatnih poza manekena zamijenili su pravom, sirovom stvari - seksom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Eckhaus je kampanjom linije za proljeće/ljeto 2017. svoje modele pripremio da će se tijekom snimanja zaista seksati, a ono malo odjeće koju imaju na sebi je iz njihove linije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Moralo je biti autentično. Ideja simulacije uopće nam nije pala na pamet, Zama je bilo prilično važno o seksu razmišljati kao o nečemu potpuno prirodnom a ne nečemu umjetnom, hiperseksualiziranom ili tabuom",  rekli su voditelji kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo