Počevši od iduće godine, korisnici YouTubea više neće moći 'preskakati' kraće formate reklama kao što to sada čine. Internetski div u vlasništvu još većeg diva Googlea, ukinut će reklame od 30 sekunde, koje sada nakon proteka šest sekundi nude "preskoči" gumb. Umjesto njih uvest će reklame u trajanju od 15 i 20 sekundi. Ali uz jednu razliku. Gumba za zatvaranje reklame neće biti, već će ju korisnici morati odgledati do kraja, odnosno svih 15 ili 20 sekundi, a ne samo šest sekundi kao do sada, donosi Campaignlive.
Bilo je jasno da će YouTube morati ukinuti "skip" mogućnost, no, ističu, žele poboljšati reklamno iskustvo korisnika kraćim formatima oglasa. "Kao dio toga odlučili smo ne nastaviti s reklama od 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, već ćemo pozornost usmjeriti na formate kojima će biti zadovoljniji i korisnici i oglašivači", rekao je Googleov glasnogovornik, potvrdivši da će kraći formati oglasa, uključujući i onaj od 20 sekundi, biti "unskippable".
Stručnjaci se slažu kako je ovo logičan slijed, ističući i rast YouTubeove konkurencije. "Mislim da su iz YouTubea vrlo zabrinuti zbog Facebooka, koji sada nudi sve atraktivniji video sadržaj, atraktivniji i oglašivačima", kazao je Callum McCahon, stručnjak za društvene mreže.
Zaključak svih stručnjaka je kako industrija mora poboljšati korisničko iskustvo online oglašavanja, a ovo je, prema njima, korak u prema smjeru.
Hoće li korisnici 'kazniti' YouTube zbog nemogućnosti 'preskakanja' reklama teško je u ovome trenutku predvidjeti. No, istraživanja su pokazala da oko 90 posto korisnika 'preskače' reklame ukoliko im se to nudi kao opcija.