OVO JE POTPUNO BIZARNO: / Na police stiže piletina za osobe koje se boje dodirnuti sirovo meso. Ne šalimo se

Image
Foto: Thinkstock

Neki očito smatraju da mladi ljudi danas osjećaju nelagodu ako moraju dodirivati nekuhano meso, pa je jedan lanac trgovina odlučio pokrenuti prodaju piletine 'bez dodira'.

21.4.2018.
12:00
Thinkstock
VOYO logo

Trgovački lanac Sainsbury's lansirao je novi oblik pakiranja, 'bez dodira' (touch-free) za mušterije koje se boje dirati sirovu piletinu, piše Mirror.

Za mlade mušterije

Trgovina je objavila kako su nova pakiranja razvijena posebno za milenijalce, koji navodno izbjegavaju dodirivanje sirovog mesa. Novi paketi s komadima piletine, namjenjeni osobama mlađim od 35 godina, omogućiti će ljudima stavljanje mesa ravno u tavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sainsbury's kaže kako je novo pakiranje odgovor na istraživanje koje je provela firma, a koje pokazuje kako mladi ljudi često pate od tjeskobe. "Kupci, posebno oni mlađi, često se stvarno boje dotaknuti sirovo meso", rekla je Katherine Hall, menadžerica za meso, ribu i perad. "Ove vrećice omogućuju ljudima, posebno onima koji nemaju puno vremena, da jednostavno otvore paket i ubace meso ravno u tave bez da ga moraju dodirnuti."

Hall je dodala kako mladi češće jedu vani te da nisu navikli spremati hranu kod kuće. Smatra kako su razlozi za tu tjeskobu obrazovanje i veća svijest o mogućim rizicima. Neki se tako boje bakterija poput kampilobaktera, koje mogu prouzročiti ozbiljno, čak i smrtonosno trovanje hranom. Menadžerica kaže kako su neki milenijalci bili tako zabrinuti da će se razboliti da bi cijelu sirovu piletinu prije kuhanja posprejali antibakterijskim sprejom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izgubili kontakt s hranom

Image
Foto: Thinkstock
Image
Foto: Thinkstock

MILENIJALCI NE VOLE POPULARNO MCDONALD’SOVO JELO: Tko bi rekao da ga njih 80% nikad u životu nije naručilo…

Izvještaj tvrtke za globalno tržišno istraživanje Mintel pokazao je kako je čak 37% ljudi rođenih nakon 1980. izjavilo da radije ne ne dolazi u kontakt sa sirovim mesom. Isti stav ima i četvrtina starijih."Smatramo kako je zabrinjavajuće da su kupci toliko izgubili kontakt s vlastitom hranom da ih brinu takve stvari", rekla je Ruth Mason, glavna savjetnica lanca trgovina. "No svjesni smo da je to rastući trend, i puno podataka pokazuje da ljude brine dolazak u kontakt sa sirovim mesom.!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Sainsbury'sevi paketići piletine doći će u trgovine 3. svibnja. Ako se pokažu popularnima, slijediti će ih i paketići svinjetine i ribe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo