još jedna kreativna kampanja /

Genijalnim optičkim iluzijama šire svijest o potrebi posvajanja nezbrinutih životinja

Image
Foto: World For All/Behance.net

Postoji mnogo potencijalnih vlasnika kućnih ljubimaca, ali neki od njih trebaju samo malo inspiracije za posvajanje

22.4.2017.
14:39
World For All/Behance.net
VOYO logo

Fotograf Amol Jadhav i kreativni direktor Pranav Bhide osmislili su snažnu kampnanju za Svjetski dan brige o životinjama u indijskom Mumbaiju kako bi raširili svijest o događaju kojeg su organizirali - posvajanje kućnih ljubimaca.

Korištenjem pametne tehnike osvjetljenje i kadriranja, kreativni duo je napravio seriju optičkih iluzija od portreta ljudi koje sadrže dvije slike u jednom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihovi modeli svojim glavama i tijelima, odnosno prostorom između njih - tvore životinjske oblike - bilo to pas, mačka ili nešto treće.

https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/28622351535355.58f0d743d9e29.jpeg

Sve je sjelo na svoje mjesto kada su uključili jako svjetlo u pozadini i postavili lagano na prednjoj strani. Cijeli su projekt prezentirali sa sloganom 'Uvijek ima mjesta za više. Posvojite".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/56321c51535355.58f0d743da181.jpeg

(Foto: World For All/Behance.net)

https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/67536451535355.58f0d743da4fd.jpeg

Ljudi su čuli Amolovu i Paranovu poruku - u odnosu na prošlu godinu, postotak sudjelovanja ljudi na njihovom događaju porastao je za 150 posto te doveo do 42 posvajanja životinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike