Legendarna igrica 'The Sims', u kojoj su igrači odlučivali sudbinu likova od kolijevke do groba, nedavno je proslavila svoj 21. rođendan.
Neki Simsi živjeli su duge i ispunjene živote, no neke bi na svakom koraku zatekla "neobjašnjiva nesreća". Obožavatelji igrice ovih se dana na društvenim mrežama prisjećaju svih groznih stvari koje su iz inata činili likovima.
Mnogi od njih uživali su u stvaranju drame. Bilo je tu preljuba, vanzemaljskih otmica, nestanaka, ludih romansi, neplaniranih trudnoća, itd.
Ovo su neke od najboljih priča.
"Lily Feng mi je ukrala hranu koju sam platila na festivalu. Pozvala sam ju kod sebe jer sam ju planirala zaključati u sobu i pustiti ju da umre. No, onda joj je ušetao muž pa sam ju tamo zatvorila s potrepštinama i velikim prozorom koji je gledao u spavaću sobu moga Simsa. Onda sam zavela njenog muža dok je gledala, nakon toga sam ju pustila. Možda ćeš sada platiti za svoju hranu, Lily", napisala je jedna obožavateljica igrice.
"Jednom sam imao Simsicu koja me toliko naljutila da sam ju zaključao u sobi s ogromnim zvučnicima iz kojih je svirala samo božićna glazba. U sobi je bio i veliki televizor pa sam ju natjerao da gleda kanal s kuhanjem dok je polako umirala od gladi. Nije mogla spavati zbog buke niti otići na WC. Nisam joj dopustio da promijeni program. Samo kuhanje, dan i noć. Fun fact: Simsu trebaju otprilike tri dana da umre od gladi", otkrio je jedan igrač.
"Nikad ne varam s kodovima, ali htjela sam da se moja Simsica brzo obogati. Zavela je Mortimera, uvjerila ga da ostavi svoju ženu Bellu i udala se za njega. Nakon toga sam uživala kada sam premještala Bellu i njihovo dvoje djece u mali jednosobni stan, dok se moja Simsica preselila u gotičku vilu s Mortimerom", prisjetila se jedna igračica.
Rad na nesigurnostima
Psiholog Jamie Madigan objasnio je da izlaganje Simsa groznim stvarima koje su se nudile u igrici i nije tako čudno.
"Igrači su bili znatiželjni i htjeli su znati što se događa kada kreiraju određene situacije, a rezultati mogu biti smiješni. Puno je različitih načina na koji se igra mogla igrati, a ti beskonačni izbori su pridonijeli užitku", objasnio je.
Dodaje kako su pozitivni feedbackovi privlačili igrače te da su nesvjesno pomoću Simsa radili na vlastitim nesigurnostima. Primjerice, Madigan tvrdi kako su igrači koji su koristili visoke likove bili samopouzdaniji u pregovorima u virtualnom svijetu, ali i u stvarnosti nakon što bi isključili igricu.