Jedan od začetnika dotičnog poslovnog modela je Deutsche Bank, a kako to obično biva, slijedit će ih i druge banke, piše Frankfurter Allgemeine Zeitung u današnjem tiskanom izdanju.
Konkretno, Deutsche Bank planira za sada zatvoriti četvrtinu poslovnica, što će nadoknaditi većim mogućnostima virtualne komunikacije s klijentima.
Banke imaju dio poslovnica na frekventnim, skupim mjestima, stoga je dotični način pružanja usluga postao neučinkovit. Na drugoj strani, današnja tehnologija omogućuje, primjerice, video pozive, pomoću kojih mnogi komuniciraju, čak i sklapaju poslove.
Klijenti, pak, umjesto odlaska u poslovnicu danas radije koriste mobitel i računalo za komunikaciju s bankom.
Dio službenika će možda preseliti posao kod kuće i iz vlastite fotelje komunicirati s klijentima. Naravno, faza u kojoj će se na taj način moći sklopiti kredit je još daleko, no nuđenje drugih financijskih usluga uskoro bi moglo zaživjeti na taj način.
Još je veća vjerojatnost da će operateri koji rade na podršci za korisnike raditi od kuće.
Posljedice su to današnjeg mobilnog bankarstva, u kojemu tehnologija igra i te kako važnu ulogu.